سرویس: غیر تولیدی » دریافتی 22:49 - یکشنبه 15 آذر 1394

بیانیه بسیج دانشجویی شرق اصفهان در 16 آذر

ما دانشجویان بسیجی شرق اصفهان گام های استوار خویش را حول محور ولایت برمی داریم

بسیج دانشجویی ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع) طی بیانیه ای همراهی دانشجویان شرق اصفهان با ولایت فقیه را رکن اساسی حرکت خود خواند.

به گزارش اصفهان شرق به نقل از بسیج دانشجویی ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع)، اگر تقویم را کمی ورق بزنیم، به روزی سرخ در تاریخ مبارزات ایران بر می خوریم، روزی که سرخی اش را این بار وامدار خون دانشجویانی است که در پی زنده کردن هویتشان در مقابل ظلم صف آرایی کردند شانزدهم آذر سال 1332، روزی که سه دانشجوی دانشگاه تهران، شهیدان احمد قندچی، مصطفی بزرگ نیا و شریعت رضوی در اعتراض به دخالتهای امریکا و انگلیس در امور ایران و سفر “ریچارد نیکسون” معاون رییس جمهوری امریکا به تهران، همراه دیگر دانشجویان بپاخاستند و سینه خود را آماج گلوله های رژیم پهلوی قرار دادند تا سندی دیگر از روح استكبارستيزي،‌استقلال‌خواهي، عدالت‌طلبي و آزادي‌خواهي فرزندان این سرزمین را برای همیشه در تاریخ ثبت کنند.

امسال روز دانشجو برای ما دانشجویان بسیجی رنگ و بوی دیگری دارد. مقارن شدن این روز با روزهای عزا و اربعین و ایام صفر می تواند بار دیگر الگو و اسوه بیداری و بصیرت تاریخ در واقعه کربلا را برای ما گوشزد کند و آن‌چنانکه حضرت زینب(س) پیام‌رسان حقیقت عاشورا بود ما دانشجویان نیز جهت تحقق آرمان‌های امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی و به تبع فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت آیت‌ الله امام خامنه‌ای(مدظله العالی) از تلاش باز نخواهیم ایستاد و تا نوای لبیک یا حسین را در سرتاسر گیتی طنین انداز کنیم انشاء الله از جای نخواهیم نشست. لبیک یا حسین شعار پدران ما و وارثان ماست… پس بلند و کوبنده می گوییم لبیک یا حسین……
دانشجو قشر بیدار و پویای یک ملت است، که دشمن به انتظار یک لحظه غفلتش نقشه ها در سر می پروراند و. دانشجو قلب تپنده یک جامعه است که شجاعت و جسارت و هوشیاری در شریان های آن روان است. دانشجو قوت کشور است در رویارویی با مشکلات و اینها همه به این معنی است که دانشجو تمام ابزارهای لازم جهت به خاک کشیدن پشت دشمن را درچنته دارد.

Untitled-2

اكنون در شرايطي كه فتنه‌ها از هر سو نظام مقدس جمهوري اسلامي را فراگرفته و ناحق در صدد حق جلوه دادن خود مي‌باشد، جنبش دانشجويي به عنوان قشر آگاه جامعه وظيفه‌اي صد چندان بر دوش دارد تا با نصب العين قرار دادن منويات ولي امرمسلمين حضرت آيه الله العظمي امام خامنه‌اي(دامه بركاته) مبني بر مسلح شدن به سلاح بصيرت از سوء استفاده مجدد از دانشجو و دانشگاه جلوگيري كند و در شرايطي كه جنگ سخت دشمن تبديل به جنگ نرم شده به عنوان افسران جنگ نرم در خط مقدم مقابله با دشمنان داخلي و خارجي با تمام توان از كيان نظام مقدس جمهوري اسلامي دفاع نمايند. بسیج دانشجویی ناحیه مقاومت بسییج امام علی(ع) و پایگاههای دانشجویی دانشگاههای شرق اصفهان با بزرگداشت روز دانشجو و گراميداشت ياد و خاطره شهداي دانشجو و امام شهيدان، جامعه دانشگاهي كشور را به همدلي، يكپارچگي و وحدت در سايه سار ولايت فقيه و تلاش براي پيمودن هر چه بيشتر قله هاي رفيع علم و فناوري توام با تبعیت از علوم اسلامی و ارزش هاي اخلاقي و ديني دعوت كرده و سربلندي، عزت و پيشرفت ايران اسلامي را از حضرت حق تعالي خواستار است و اعلان مي دارد مبارزه با استكبار تا كور شدن چشم فتنه و خشكاندن ريشه ظلم ادامه دارد و بنا بر فرمایشات امام امت حضرت روح ا… « تا شرک هست، مبارزه هست و تا مبارزه هست ما هستیم.

ما دانشجویان بسیجی شرق اصفهان دستان خود را برای بیعتی دوباره با ولی فقیه زمان، امام خامنه ای (مدظلله العالی)بلند خواهیم کرد و اعلام میداریم در جهت حفاظت از آرمان های اصیل انقلاب، دست از پپیشتازی علمی و عملی برنخواهیم داشت و چون همیشه گام های استوار خویش را حول محور ولایت و همراه با ولی مان برخواهیم داشت.

انتظار از دانشجو و دانشگاه:

حال آنچه كه از تشكل هاي دانشجويي حاضر در دانشگاه ها انتظار مي رود آن است كه به دنبال رفع نياز هاي حقيقي دانشجويان چه در مسائل اعتقادي و ديني و چه در مسائل سياسي و روز جهان و چه در سطح صنفي و دانشگاهي باشند.که متاسفانه شاهد آن هستيم كه در برخي دانشگاهها که رسالت کار عظیم فرهنگی و علمی را دارند حتی اقدام به تشکیل شورای فرهنگی نمی کنند. شورایی که می تواند یا حضور مسئولین و دانشجویان دانشگاه گره بسیاری از مشکلات دانشگاه را باز کند و از سویی دیگر وقتی تشکل های ارزشی اجازه فعالیت نمی یابند ان وقت جریاناتی به راه می افتند که، خواسته يا نا خواسته از مسير اصلي فاصله می گیرند و سعي در القاي برخي مواضع ضد دين و نظام در فضاي دانشگاه ها را دارند. اما آنچه مسلم است اين است كه به زودي به سرنوشت پيشينيانِ خود مبتلا شده و عدالت خواهان حقيقي اجازه ي نفوذ آن ها را در بين دانشجويان نخواهند داد.

والسلام علیکم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.