سرویس: غیر تولیدی » نقلی 16:09 - دوشنبه 16 آذر 1394

عکس/ پست اینستاگرامی آقای وزیر از حضور میلیونی مردم در مراسم اربعین

حضور میلیونی مردم و حرکت منظم و حمایت مردم از یکدیگر در مراسم اربعین حسینی (ع)، نشان دهنده آن است که این حرکت، حرکتی مردمی است. افتخار ملت و مسئولین ما برداشتن یک گام هر چند کوچک برای عزاداری امام حسین(ع) و زائرین آن حضرت است.

به گزارش اصفهان شرق؛ محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در صفحه شخصی اینستاگرام خود نوشت: حضور میلیونی مردم و حرکت منظم و حمایت مردم از یکدیگر در مراسم اربعین حسینی (ع)، نشان دهنده آن است که این حرکت، حرکتی مردمی است. افتخار ملت و مسئولین ما برداشتن یک گام هر چند کوچک برای عزاداری امام حسین(ع) و زائرین آن حضرت است.

ما نیز در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از ماه ها قبل تمام تلاش خود را انجام دادیم و با افزایش ده برابری زیرساخت ارتباطی دو کشور تلاش کردیم تا ارتباطات زائران اربعین با کمترین اختلال صورت پذیرد. زائران ایرانی کربلای معلی در ایام اربعین حسینی و تا پایان روز سیزده آذر، حدود سی و شش میلیون دقیقه مکالمه برقرار کردند که این آمار نسبت به سال گذشته به بیش از دو برابر رسیده است. خوشبختانه طی این مدت مشکل خاصی در شبکه ارتباطی میان دو کشور گزارش نشد و هم اکنون نیز ترافیک ارتباطی شبکه به مرور در حال بازگشت به شرایط عادی است. از این میزان مکالمه، کمتر از بیست و پنج درصد مکالمات زائران، وارده و حدود هفتاد و پنج درصد ارتباطات برقرار شده صادره و از ایران به مقصد عراق بوده است.

1366785_493منبع:مشرق

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.