سرویس: اجتماعی » حوادث 15:00 - شنبه 14 آذر 1394

جانشین فرمانده انتظامی اصفهان:

زائران اصفهانی عروسک‌های مشکوک عراقی را به نیروی انتظامی تحویل دهند

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه عروسک‌های مشکوک عراقی به نیروی انتظامی تحویل داده شده است، گفت: از همشهریان گرامی درخواست می‌کنیم هرچه سریع‌تر برای تحویل این عروسک‌های مشکوک به نیروی انتظامی مراجعه کنند.

به گزارش اصفهان شرق؛ سرهنگ حسین حسین زاده درباره کشف عروسک‌های مشکوک عراقی اظهار داشت: در روزهای اخیر اخباری مبنی بر کشف عروسک‌های مشکوک به مواد خطرناک که زائران اربعین حسینی از عراق تهیه کرده‌اند به نیروهای انتظامی گزارش شده است.

وی با بیان اینکه اطلاع رسانی نیروی انتظامی و وزارت کشور دراین‌باره بسیار سریع و به موقع بود، گفت: خوشبختانه به دنبال اطلاع‌رسانی در بخش‌های مختلف خبری، از شب گذشته تا امروز تعداد زیادی از شهروندان اصفهانی عروسک‌های تهیه شده از عراق را به نیروی انتظامی تحویل داده‌اند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: از شهروندان اصفهانی که اقدام به خرید عروسک‌های مشکوک از کشور عراق کرده‌اند درخواست داریم هرچه سریع‌تر نسبت به تحویل این عروسک‌ها اقدام کنند.

به گزارش تسنیم، شب گذشته سخنگوی نیروی انتظامی با اشاره به کشف تعدادی اسباب‌بازی و عروسک‌های مشکوک از تمامی زائرانی که اقدام به خرید اسباب‌بازی از کشور عراق کرده‌اند خواست تا هرچه سریع‌تر موضوع را به پلیس گزارش دهند.

منبع:تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.