سرویس: غیر تولیدی » نقلی 10:25 - شنبه 14 آذر 1394

فراخوان؛ زنان از تجربه پیاده‌روی خود در اربعین بنویسند؛

ثبت حضور و خاطرات زنان در پیاده‌روی اربعین

زنان نیز به همراه خانواده‌های خود و یا به تنهایی در این سفر معنوی شرکت کرده و تجربه‌ها و برداشت‌های مختلفی از این سفر پربرکت دارند، پس معطل نکنند و آنها را ثبت کنند.

به گزارش اصفهان شرق؛ زیارت اربعین یکی از مستحبات مؤکد دینی است که هر ساله به صورت پیاده‌روی برگزار شده و مشتاقان اباعبدالله حسین علیه‌السلام از سراسر جهان در آن شرکت می‌کنند. در این میان، زنان نیز به همراه خانواده‌های خود و یا به تنهایی در این سفر معنوی شرکت کرده و تجربه‌ها و برداشت‌های مختلفی از این سفر پربرکت دارند؛ سختی‌های مسیر، تجربه‌های معنوی ویژه، تعاملاتی که با سایر زنان از کشورهای مختلف داشتند، تجربه تعامل با زنان عراقی و مسایلشون، تجربه بودن در محیطی معنوی و پیراسته از مسایل و آسیب های خاص زنان، تجربه این مسافرت معنوی با همسر و فرزندانشان، همذات پنداری و همراهی با حضرت زینب و دیگر زنان برزگ حادثه کربلا، رسالت خاص زنان در ابعاد دینی و اجتماعی و …..

 

مهرخانه در آستانه اربعین حسینی و با توجه به حضور پرشور زنان در مراسم پیاده‌روی اربعین در سال‌های اخیر، از علاقه‌مندان دعوت می‌کند تا این تجربیات خود را در قالب یادداشتی کوتاه نوشته و از طریق آدرس ایمیل mehrkhaneh@gmail.com ارسال کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.