اصفهان شرق

آغاز تبلیغات «بچگیتو فراموش نکن» از امشب/ ادامه اقبال مخاطب به «شاهزاده روم»

کدخبر: 84042
1394/09/13 در ساعت 16:14

به گزارش اصفهان شرق؛  اکران فیلم «بچگیتو فراموش کن» حال و هوای سینماها را تغییر داده است. این فیلم با مضمونی شاد باعث شده در اولین روز نمایش بعد از تعطیلات اربعین نظر مخاطب را به خود جلب کند. این در شرایطی است که «شاهزاده روم» هم مخاطبان زیادی را به سالن ها کشاند و تنها فیلمی است که این روزها از سوی مدارس نیز مورد اقبال واقع شده است و اکثر دانش آموزان در سانس های صبح از فیلم استفاده می کنند.

محسن مسافرچی مدیرعامل دفتر راه عرفان درباره فروش فیلم «بچیگتو فراموش نکن» گفت: فیلم هم اینک  در 15 سالن سینما به نماش درآمده است و در شب اول اقبال مخاطب خوب بود و به فروش 11 میلیون و 700 تومان در گیشه دست یافتیم. از امشب تبلیغات فیلم آغاز می شود و تبلیغات اصلی را برای بعد از تعطیلات 28 صفر قراردادیم. امیدواریم با مضمون و محتوای، فیلم مورد توجه قرار گیرد.

علی شعبانی مدیر پخش دفتر رسانه فیلمسازان درباره فروش فیلم  «پدر آن دیگری» توضیح داد: فیلم سینمایی «پدر آن دیگری» به فروش400  میلیون تومان در تهران رسید. این فیلم  در شهرستان ها به فروش 100میلیون دست یافت .

وی درباره فروش فیلم «شیفت شب» توضیح داد: فیلم ظرف 15 روز نمایش در تهران به فروش 370 میلیون تومان رسیده است این فیلم 27 سالن در اختیار دارد . در شهرستان هم به فروش 50 میلیون رسیده است که جمع کل فروش 520 میلیون تومان است.

امیرقطبی مدیرپخش فیلمیران نیز در گفت و گوبا خبرنگار سینمایی فارس درباره فروش فیلم «چهارشنبه19 اردیبهشت» گفت: فیلم سینمایی «چهارشنبه 19 اردیبهشت»30 روز نمایش داشته که تاکنون در تهران به فروش 395 میلیون تومان دست یافته است این فیلم در سالن های شهرستان به فروش 125میلیون دست یافت و کل فروش فیلم 515 میلیون تومان بوده است.

وی درباره فروش فیلم «چهارشنبه خون به پا می شود» توضیح داد: این فیلم  به فروش135 میلیون تومان در تهران دست یافت و هم اینک 7 سالن سینما در اختیار دارد. فیلم در چند شهرستان به نمایش درآمده که به فروش 20 میلیون تومان نایل شده ا ست.

غلامرضا فرجی مدیر پخش حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی نیز درباره فروش فیلم «شاهزاده روم» و اقبال مخاطب به خبرنگار فارس گفت: فروش فیلم مناسب است سه شنبه که فیلم تا آخرین سانس ادامه داشت به فروش 18 میلیون رسید و شب گذشته (13 آذر) فروش فیلم در تهران 32 میلیون تومان بود.  و هم اینک فیلم در تهران و شهرستان از 1  میلیارد و 300 میلیون تومان فروش داشته است. در تهران به فروش 710 میلیون تومان و در شهرستان به فروش 590 میلیون تومان دست یافته است.

پیمان سنماری از دفتر نیکان فیلم درباره فروش فیلم «ناهید» توضیح داد:فیلم  در آغاز سومین هفته نمایش با اقبال خوبی مواجه شده و تاکنون در تهران به فروش 118 میلیون تومان رسیده است.

وی درباره فروش فیلم در شهرستان گفت: فیلم تنها در شهر مشهد اکران شده و بعد از ایام عزاداری در 15 شهر اکران خواهد شد.

منبع:فارس