سرویس: اقتصادی » کشاورزی و دامپروری 13:36 - جمعه 13 آذر 1394

نماینده اصفهان در مجلس:

پیگیری مصوبات شورای عالی آب تا جاری شدن دائمی زاینده‌رود ادامه دارد

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: با تلاش نمایندگان اصفهان در مجلس مصوبات شورای عالی آب پیگیری می‌شود تا انشالله شاهد جاری شدن دائمی آب در زاینده‌رود باشیم.

به گزارش اصفهان شرق؛ حمیدرضا فولادگر در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز اصفهان، با اشاره به برگزاری مراسم بزرگ روز اربعین اظهار داشت: مراسم عزاداری اربعین حضرت اباعبدالله الحسین (ع) هرسال پرشورتر از سال قبل برگزار می‌شود و حضور میلیونی شیعیان حسینی در این مراسم نشانه ولایت پذیری شیعه و قدرت جهان تشیع است.

وی با اشاره به سالروز شهادت آیت الله مدرس و روز مجلس گفت: شهید مدرس مبارزی با بصیرت بود که قدرت و ایستادگی او در برابر استعمارگران بیگانه مانع از تصویب قوانینی شد که ضداسلام و ایران بود و می‌توانست کشور را با مشکل مواجه کند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مطالبه مردم از نمایندگان مجلس امور اجرایی است تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی وظیفه خود را وضع قوانین و نظارت بر اجرای آنها می‌داند و کمتر باید در امور اجرایی وارد شود.

وی با اشاره به 12 آذر روز تصویب قانون اساسی جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: این روز برگ زرین و نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است و نتیجه همه‌پرسی قانون اساسی که با تصمیم بنیان گذار انقلاب اسلامی رقم خورد پیوند اسلامیت با جمهوریت است.

فولادگر با اشاره به اینکه قانون اساسی به صورت کامل اجرایی نشده است، گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون هیچ قانونی که برخلاف شریعت اسلام باشد تصویب نشده اما همه احکام اسلامی باید به صورت قانونی به تصویب برسند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در مجلس نهم قوانین موثری به تصویب رسیده است، گفت: از جمله این قوانین، قانون رفع موانع تولید است که با اجرایی شدن آن بسیاری از مشکلات در زمینه تولید ملی و حمایت از تولیدکنندگان رفع می‌شود.

وی افزود: نمایندگان اصفهان علاوه بر تاثیرگذاری در تصویب قوانین در مسائل مرتبط با استان اصفهان نیز حضور فعالی داشته‌اند از جمله پیگیری مباحث مربوط به آب که با تلاش این نمایندگان مصوبات شورای عالی آب پیگیری می‌شود تا ان‌شالله شاهد جاری شدن دائمی آب در زاینده رود باشیم.

منبع:تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.