سرویس: اخبار شهرستان » اژیه 14:20 - جمعه 13 آذر 1394

امام جمعه شهر اژیه:

رهبری با نگارش نامه واقعيات جهان را براي جوانان غربی تبيين مي نمايند

حجت الاسلام شاهمیری گفت:در هر نظامي جوانان اثر گذار مي باشد و جوانان غربي به حاكمان خود بي اعتماد هستند و به دنبال راه نجات مي باشند و ايشان با نگارش نامه واقعيات جهان را براي آنها تبيين مي نمايند.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از اژیه؛ حجت السلام شاهميری در خطبه هاي نماز جمعه با اشاره به حركت عظيم پياده رويي اربعين حسيني گفت: اين حركت اسلام واقعي را در جهان به نمايش مي گذارد.

وی ادامه داد: ايجاد وحدت و همبستگي بين مسلمانان از بركات پياده رويي اربعين بود.

نماينده ولي فقيه در شهر اژيه در خصوص دومين نامه رهبر انقلاب به جوانان غرب گفت: ولي امر مسلمين با ديد جهان نگر خود طي دو نامه جوانان غرب را مخاطب قرار دادند و علت اين امر اين است كه نسل جوان داراي صداقت است و در هر نظامي جوانان اثر گذار مي باشد و جوانان غربي به حاكمان خود بي اعتماد هستند و به دنبال راه نجات مي باشند و ايشان با نگارش نامه واقعيات جهان را براي آنها تبيين مي نمايند.

امام جمعه شهر اژيه با اشاره به مناسبت روز ملي مبارزه با خشونت و افراطي گري در هفته آينده گفت: امروز داعيه داران حقوق بشر در برابر كشتار مردم بي گناه به دست اسرائيل و كشورهاي مرتجع منطقه سكوت مي كنند و از ورود دختران محجبه به مدارس و دانشگاه ها جلوگيري مي نمايند و در آمريكا قتل سياهپوستان به يك امر عادي تبديل شده است.

وی در پایان صحبت های خود تصریح کرد: همین کشورها ايران را بخاطر اعدام قاچاقچيان و قاتلان و حمايت از مردم مظلوم فلسطين و حزب الله لبنان حامي تروريست و ناقض حقوق بشر مي دانند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.