سرویس: تولیدی » خبر پوششی 05:20 - پنجشنبه 12 آذر 1394

قائم مقام خانه كشاورز كشور:

خانه كشاورز كشور از تمام مشكلات كشاورزان اصفهان خصوصا شرق مطلع است

قائم مقام خانه کشاورز گفت: خانه كشاورز كشور از تمام مشكلات كشاورزان اصفهان خصوصا شرق مطلع مي باشد و با تمام توان در حال رسيدگي به مشكلات و اعلام آن به مقامات كشوري است.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از ورزنه؛ قائم مقام خانه كشاورز كشور درجمع کشاورزان و عزاداران حسینی ورزنه گفت: متاسفانه كشور در شرايط كم آبي سير مي كند و اين امر در برخي استان ها خصوصا اصفهان بيشتر نمود پیدا کرده است.

وی تاکید کرد: در این وضع، صرفه‌جویی در مصرف آب وظیفه‌ای همگانی است که بیش از پیش باید رعایت شود. و همان طور كه طبق آميخته هاي مذهبي ما آب مهريه حضرت زهرا (ع)مي باشد بايد در نگهداري و حفظ آن نيز كوشا باشيم چون آب براي نسل هاي بعد نيز م يباشد و ما بايد امانت دار خوبي باشيم.

قائم مقام خانه کشاورز درباره مشکلات معیشتی کشاورزان شرق اصفهان نیز گفت: ما موظف هستیم از حقوق آنها دفاع کنیم و برای حل مشکلات کشاورزان منطقه شرق اصفهان درحال رایزنی با نمایندگان مجلس شورای اسلامی، وزارت جهاد کشاورزی، دفتر برنامه و بودجه و نهاد ریاست جمهوری هستیم.

عنایت الله بیابانی در جمع عزاداران اعلام نمود: خانه كشاورز كشور از تمام مشكلات كشاورزان اصفهان خصوصا شرق مطلع مي باشد و با تمام توان در حال رسيدگي به مشكلات و اعلام آن به مقامات كشوري مي باشد و اميدواريم همان طور كه مقام معظم رهبري نيز عنوان نمودند در سال همدلي و همزباني دولت و ملت مسولين و كشاورزان بتوانند از حداقل امكانات بيشترين بهرمندي را ببرند.

بیابانی تاکید کرد: باید با کار کارشناسی، مشکلات کم آبی اصفهان برای بخش کشاورزی برطرف شود و ما امیدواریم با برطرف شدن این مشکلات، کشاورزی اصفهان بخصوص شرق اصفهان که در تولید غله کشور نقش مهمی داشت بار دیگر فعال شود.

عنایت الله بیابانی در پایان اعلام نمود: مدیریت اصل اول در عبور از بحران مشکلات می باشد و امیدواریم در این روزهای بزرگ خداوند به برکت نزول باران رحمت ما را شامل لطف خود قرار بدهد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.