سرویس: غیر تولیدی » نقلی 08:01 - چهارشنبه 11 آذر 1394

بیانیه بسیج دانشجویی استان اصفهان:

نامه دوم امام خامنه‌ای به جوانان غربی، قدمی در راه آرمان صدور انقلاب اسلامی است

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان اصفهان در بیانیه‌ای تأکید کرد: نامه دوم رهبر معظم انقلاب اسلامی به جوانان غربی قدمی در راستای آرمان والای صدور انقلاب اسلامی و دمیدن روح حریت و آزادگی به مردمان نیمکره غربی است.

به گزارش اصفهان شرق؛ شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان اصفهان درباره نامه دوم رهبر معظم انقلاب اسلامی به عموم جوانان غربی بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: با دقت و ریزبینی در سیر رویدادهای چند سال اخیر در منطقه غرب آسیا و جهان، متوجه تقسیم کار جبهه کفر جهت مقابله با نفوذ روزافزون اسلام در میان ملت‌های جهان خواهیم شد. ایجاد و حمایت از سازمان‌ها و گروه‌های تروریستی با نام و نشان دین، تلاشی برای ایجاد رعب و وحشت در دل جهانیان و ممانعت از گرایش روبه رشد مردم جهان به سمت دین آسمانی و معنویت حقیقی است.

اکنون مایه افتخار است که امت ایران اسلامی تحت لوای رهبر فرزانه انقلاب، امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، با صلابت و بصیرت و سرشار از شور و شعور اسلامی-ایرانی به فتح قله‌های افتخار و تعالی، همت گمارده و مداومت می‌نماید و جای بسی سربلندی است که در کشاکش مشکلات و معضلات جوامع بشری که جوانان و آزاداندیشان جهان را درگیر شهوات و نفسانیات نموده و آنان را از مسیر تعالی و رسیدن به حقایق، دور ساخته و بشریت را اسیر تمایلات زورگویان عالم و دولت‌های استعمارگر نموده است، رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) در اقدامی هوشمندانه، حکیمانه و مدبرانه با محور قرار دادن مضامین قرآن و عترت اهل بیت(ع)، با ارسال دومین نامه به جوانان غربی، قلب‌های به خواب رفته ایشان را هوشیار نموده و چهره بیدارگر و انسان‌ساز اسلام ناب محمدی (ص) را به تشنگان حقیقت و جویندگان سعادت، معرفی نمودند که این خود قدمی در راستای آرمان والای صدور انقلاب اسلامی و دمیدن روح حریت و آزادگی به مردمان نیمکره غربی است.

اکنون پس از سالیان دراز تبلیغات و عملیات روانی و ترسیم چهره‌ای خشن از اسلام در غرب و حوادث خون‌بار اخیر در فرانسه توسط تروریست‌های مورد حمایت غرب، در این میان ابتکار رهبر معظم انقلاب اسلامی در واکنش به اوج‌گیری دوباره موج اسلام‌هراسی، صدور پیامی برای جوانان غربی، همچون همیشه، تحسین و تقدیر همگان را بر انگیخت.

در این بین تلاش‌های ابزارهای رسانه‌ای وابسته به جبهه کفر و الحاد همچون شبکه اجتماعی توئیتر برای سانسور کردن نامه رهبر انقلاب اسلامی و مسدودسازی حساب‌های کاربری منتشرکننده این پیام، آدمی را به یاد کفار صدر اسلام می‌اندازد که برای خاموش کردن و بی اثر کردن پیام نورانی اسلام، انگشت در گوش‌های خود می‌کردند. بدون شک این سلسله پیام‌ها، احیاکننده روح خفته جوانان غربی و زمینه‌ای برای مهندسی افکار عمومی نسل نو غربی خواهد بود که یقینا ثمرات بلند مدت آن در سال‌های آینده، هویدا خواهد شد. مطمئنا اولین قدم جهت ابتکار هوشمندانه جدید ولی امر مسلمین جهان در قبال جوانان غربی، تلاش خستگی ناپذیر برای رساندن پیام ایشان به مخاطبین آن است. با عنایت به سلطه رسانه‌ای توسط شبکه‌های صهیونیستی، اطلاع‌رسانی این پیام به راحتی امکان پذیر نخواهد بود و تلاش و مجاهدت شبانه‌روزی و مستمر فعالان عرصه رسانه را می‌طلبد.

ما دانشجویان دانشگاه‌های استان اصفهان ضمن حمایت و قدردانی از سیاست حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، آمادگی خود را برای پشتیبانی از این راهبرد مبتکرانه اعلام می‌داریم و کوشش فراگیر جهت انتقال پیام‌های این حرکت خردمندانه را بر همه نخبگان دانشگاهی دلسوز، لازم دانسته و از تمامی ابزارهای موجود جهت تبیین و انتقال این پیام سرنوشت‌ساز و احیاکننده، به صورت حداکثری استفاده خواهیم کرد و معتقدیم نهال مبارکی که امروز توسط دستان نائب امام زمان(عج) در رابطه با ارتباط‌گیری با عموم جوانان تمدن غرب، کاشته شده است به درخت تنومند و سترگی تبدیل خواهد شد که ریشه‌های نظامات استکباری، استبدادی و استثماری سلطه را به ورطه نابودی خواهند کشاند. ان شاءالله.

منبع:تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.