سرویس: سیاسی » بین الملل 12:07 - سه شنبه 03 دی 1392

اخوان جزءگروهک‌های تروریستی قرارگرفت

چند ساعت بعد از انفجار در اداره امنیت الدقهلیه در استان المنصوره، نخست وزیر دولت موقت، اخوان المسلمین را گروهک تروریستی اعلام کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری اصفهان شرق به نقل از العالم، خبرگزاری مصری الشرق الاوسط به نقل از شریف شوقی مشاور رسانه ای حازم الببلاوی نوشت: نخست وزیر دولت موقت اعلام کرد: اخوان المسلمین چهره زشت خود را به عنوان یک گروهک تروریستی که خونها را می ریزد و امنیت مصر را به خطر می اندازد نشان داد.

اتحادیه ملی دفاع از مشروعیت و نفی کودتا در الدقهلیه ضمن محکوم کردن حادثه انفجاری که در اداره امنیت این شهر رخ داد و دهها کشته و مجروح به جا گذاشت؛ طی بیانیه ای آن را حمله جنایتکارانه توصیف کرد.

این اتحادیه در بیانیه خود افزود مجریان حادثه مزدوران و جنایتکارانی هستند که هدفشان ریختن خون بیگناهان و فتنه انگیزی است و از نیروهای امنیتی خواست هرچه سریع تر نسبت به بازداشت عاملان این حمله اقدام نمایند.

سرلشکر عبدالحمید عمران کارشناس امنیتی در مصاحبه با شبکه الجزیره هشدار داد اولین کسانی که از حادثه انفجار متضرر خواهند شد مخالفان “کودتا” هستند زیرا زندانیانی از این طیف در اداره امنیت وجود داشتند و اولیت سودکننده انفجار هم دشمن خارجی است که در کمین نشسته است.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.