سرویس: اجتماعی » حوادث 21:30 - سه شنبه 10 آذر 1394

تصادف مرگبار؛

جاده هرند به کوهپایه همچنان قربانی می گیرد/تصاویر

یک کشته و یک مصدوم در جاده مرگ هشداری به مسئولان است/ تا کی باید شاهد قربانی شدن عزیزانمان باشیم؟

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از هرند؛ عوارض وقوع یک تصادف، تنها خودرو یا شخص حادثه دیده را شامل نمی‌شود. گستره آسیب‌ها بسیار فراتر از یک فرد بوده، گاه خانواده و حتی بخشی از اجتماع را به‌خود درگیر می‌کند. از دست‌دادن سرپرست یک خانواده، از یک سو و از سوی دیگر، مشکلاتی که به‌ واسطه بدهی راننده مقصر حادثه برای او و خانواده‌اش به‌وجود می‌آید و لطمات عاطفی و روانی تنها عناوین برخی عوارض تصادفات جاده‌ای است.

آمار بالای تصادفات جاده‌ای، انگشت اتهام را به سوی بسیاری از بخش‌ها و دستگاه‌ها هدایت می‌کند، یکی از این دوایر، راه و شهرسازی است که متولی اصلی راه‌ها به‌شمار می‌رود و بخش زیادی از کسانیکه دچار حوادث جاده‌ای می‌شوند، مسئولان و برنامه‌ریزان این اداره را مقصر اصلی می‌دانند. اگرچه کمتر کسی را سراغ داریم که بعد از وقوع یک حادثه، برای دادخواهی، از راه و شهرسازی شکایت رسمی کرده باشد!

برخورد یک دستگاه خودروی پژو آر.دی با یک خودروی پژو  ۴۰۵در جاده پرخطر کوهپایه به هرند، جدای از اینکه متأسفانه به کشته شدن راننده خودرو پژو و مصدوم شدن راننده آر.دی انجامید باز هم خطرساز بودن این محور را به مسئولان گوشزد کرد.

تقریبا هر ماه گزارشاتی از تصادف و واژگونی درهمین جاده برای شما منتشر می کنیم و می طلبد که مسئولین مربوطه هر چه سریعتر نسبت به تکمیل دو بانده کردن این جاده پر خطر بپردازند که دیگر شاهد وقایعی از این دست نباشیم.

 

3 4 5 6index 8 9 77 99 in1dex index

 

همچنین بخوانید:

3 نظر در مورد “جاده هرند به کوهپایه همچنان قربانی می گیرد/تصاویر”

  1. ورزنه ای گفت:

    محرومیت است دیگر جاده ورزنه به هرند هم ماه گذشته حادثه داشت جاده ورزنه به حسن اباد هفته گذشته قربانی گرفت اقای نمایندگان پس در مجلس چ میکنن؟؟؟؟

  2. جرقویه ای گفت:

    واقعا حقه که ما عزیزانمان را از دست بدهیم و مسولان در بالا و مجلس فقط نظاره گر باشند چقدر قربانی باید بدهیم این همه کشته به ارزش دارد بعد هم انتظار دارند جمعیت افزایش یابد واقعا که………

  3. هرندی گفت:

    راه حل همه مشکلات متحدشدن 3بخش باهم وگرفتن فرمانداری است

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.