سرویس: تولیدی » خبر پوششی 17:10 - سه شنبه 10 آذر 1394

بازدید بخشدار بن رود از نحوه صدور کارت هوشمند ملی در ورزنه/ تصاویر

صادقی بخشدار بن رود و مسئول شورای اسلامی بخش بن رود صبح امروز از اداره پست شهر ورزنه بازدید و از نزدیک در روند خدمات ارائه شده به عموم مردم علی الخصوص روند صدور کارت ملی هوشمند قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از ورزنه؛ پست استان اصفهان خدمات صدور کارت ملی هوشمند را جهت رفاه حال مردم بخش بن رود و شهر ورزنه در اداره پست شهر ورزنه دایر نمود.

با پیاده‌سازی طرح کارت هوشمند ملی، این امکان فراهم می‌شود که خدمات به روشی ساده، سریع و با کیفیتی بالاتر به مردم ارائه شود. ثبت احوال فعالیتهای بسیار گسترده ای را در راستای پایه ریزی دولت الکترونیک، با اجرای کارت ملی هوشمند انجام می دهد.

صادقی بخشدار بن رود و مسئول شورای اسلامی بخش بن رود صبح امروز از اداره پست شهر ورزنه بازدید و از نزدیک در روند خدمات ارائه شده به عموم مردم علی الخصوص روند صدور کارت ملی هوشمند قرار گرفتند.

جهت رفاه حال شهروندان محترم و هرچه بهتر انجام شدن این طرح بزرگ، کلیه امکانات و زیرساخت های مورد نیاز انجام طرح اعم از ثبت نام اولیه، گرفتن عکس و صدور کارت ملی هوشمند براساس تفاهم نامه صادره با اداره ثبت احوال در اداره پست ورزنه انجام می گردد.

در پایان این بازدید از اقدامات بعمل آمده جهت اجرای این طرح و نحوه ارائه خدمات به شهروندان و صدور کارت ملی هوشمند به متقاضیان از کارمندان و کارکنان این اداره تقدیر و تشکر به عمل آمد.

IF

IF

IF

IF

IF

IF

IF

IF

IF

IF

IF

IF

IF

IF

IF

IF

IF

IF

IF

 

 

یک نظر در مورد “بازدید بخشدار بن رود از نحوه صدور کارت هوشمند ملی در ورزنه/ تصاویر”

  1. ورزنه ای گفت:

    واقعا خسته نباشید پس این پلیس+10 که بعد ازسالها اوردین چه کاره است!!!!

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.