سرویس: غیر تولیدی » نقلی 14:22 - سه شنبه 10 آذر 1394

مدیرکل حج و زیارت اصفهان خبر داد:

آغاز بازگشت بیش از 78 هزار نفر زائر اصفهانی کربلای حسینی

مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان گفت: زائران اصفهانی کربلای معلی که برای شرکت در مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی راهی عراق شده بودند، از فردا راهی اصفهان می‌شوند.

به گزارش اصفهان شرق؛ غلامعلی زاهدی با اشاره به پایان سفرهای مردم استان اصفهان به کربلای معلی به مناسبت اربعین حسینی اظهار داشت: مردم استان اصفهان در روزهای گذشته به کشور عراق برای سفر کربلا مراجعه کردند و در نهایت بیش از 78 هزار و 500 نفر از استان اصفهان در این سفر معنوی شرکت کردند.

وی افزود: البته این آمار مربوط به زائرانی است که از طریق اداره‌کل حج و زیارت استان اصفهان نسبت به سفر به کربلای معلی اقدام کردند و درباره دیگر زائران که به طور فردی راهی این کشور شدند، آماری در دست ما نیست.

مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان با اشاره به افزایش آمار زائران کربلای حسینی در اربعین امسال نسبت به سال گذشته تصریح کرد: در نهایت و با بررسی‌های به وجود آمده، آمار زائران کربلای معلی در اربعین امسال نسبت به سال گذشته، 4 برابر افزایش داشت.

وی بیان کرد: قرار است که زائران کربلای حسینی از فردا و بعد از پایان برنامه‌های اربعین حسینی به سمت کشور ایران و استان اصفهان روانه شوند.

زاهدی خاطرنشان کرد: امسال استقبال جوانان از مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی نسبت به سال گذشته به میزان قابل توجهی افزایش داشته و این موضوع، نشان دهنده افزایش توجه قشر جوان به برنامه‌های دینی و معنوی است.

منبع:تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.