اصفهان شرق

زائران، مرزهای شلمچه و چزابه را برای خروج یا ورود به کشور انتخاب کنند/ افزایش 3 برابری تردد زائران نسبت به سال گذشته

کدخبر: 83375
1394/09/10 در ساعت 12:33

به گزارش اصفهان شرق؛ سرهنگ علیرضا جهانگیری رئیس پلیس ترافیک شهری راهنمایی و رانندگی در خصوص آخرین وضعیت مسیرهای رفت و برگشت به سمت مرزهای شلمچه،چذابه و مهران گفت: ما در مسیرهای منتهی به مرزهای شلمچه و چذابه در استان خوزستان هیچ مشکلی نداریم.

وی افزود: زائران پس از بازگشت در مرز چزابه با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی به شهر بستان منتقل می‌شوند و در مرز شلمچه هم زائران با استفاده از قطار یا اتوبوس به شهر خرمشهر انتقال خواهند یافت و مشکل خاصی در تردد زائران در این دو مرز وجود ندارد.

رئیس پلیس ترافیک شهری راهنمایی و رانندگی با بیان اینکه زائران همچنان به سمت مرزها در حرکت هستند گفت: توصیه ما به زائران این است که به دلیل ترافیک بالای شهر مهران، مرزهای شلمچه و چذابه را برای خروج از کشور یا ورود به کشور انتخاب کنند.

سرهنگ جهانگیری در خصوص وضعیت تصادفات جاده‌ای در مسیرهای منتهی به مرزهای شلمچه،چذابه و مهران گفت: تاکنون تصادفی که باعث ضرر جانی و یا مالی بزرگ برای هموطنان ما بوده باشد، رخ نداده است و اغلب تصادفات برخوردهای کوچکی بوده که باعث ایجاد مشکل خاصی نشده است.

وی با اشاره به اینکه زائران در مسیر برگشت خسته هستند گفت: زائرانی که با خودروهای شخصی به مرزها مراجعه کرده‌اند در طول مسیر برگشت با احتیاط بیشتری رانندگی کنند و به توصیه‌های ماموران راهنمایی و رانندگی توجه ویژه‌ای داشته باشند تا شاهد حوادث تلخ، در آستانه اربعین حسینی نباشیم.

رئیس پلیس ترافیک شهری راهنمایی و رانندگی در خصوص میزان استقبال مردم از پیاده روی اربعین حسینی گفت: استقبال بسیار خوبی از مراسم پیاده‌وری اربعین حسینی صورت گرفته است و رفت و آمد زائران با استفاده از خودروهای شخصی و وسایل حمل و نقل عمومی، نسبت به سال گذشته بیش از سه برابر افزایش یافته است.

منبع:راه دانا