سرویس: اجتماعی » حوادث 09:10 - سه شنبه 10 آذر 1394

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان

اعتراف باند سارقان داخل خودرو به 100 فقره سرقت

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت داخل خودرو در محدوده شرق شهر اصفهان و شکایت مالباختگان به پایگاه شرق پلیس آگاهی استان پرونده‌ای در این زمینه تشکیل شد که در نهایت منجر به دستگیری سارقان گردید.

به گزارش اصفهان شرق؛ به نقل از پایگاه خبری پلیس، ستار خسروی، اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت داخل خودرو در محدوده شرق شهر اصفهان و شکایت مالباختگان به پایگاه شرق پلیس آگاهی استان پرونده‌ای در این زمینه تشکیل و پیگیری آن در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی افزود: گشت‌های ویژه‌ای در این زمینه به‌صورت محسوس و نامحسوس در سطح شهر فعال شد و اقدامات خاص پلیسی برای دستگیری سارقان انجام گرفت که سرانجام پس از یک هفته مأموران توانستند رد پای سه نفر از سارقان سابقه‌دار را در این سرقت‌ها به دست آورند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان، بیان کرد: پس از شناسایی هویت سارقان و هماهنگی با مقام قضایی طی یک عملیات ویژه متهمان دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان تعداد قابل‌توجهی اموال مسروقه کشف شد.

ستار خسروی با اشاره به کشف 150 حلقه زاپاس از مخفیگاه سارقان از شهروندانی که از آنان زاپاس خودرو به سرقت رفته خواست تا به‌منظور پیگیری پرونده خود به پایگاه شرق پلیس آگاهی استان واقع در خیابان لاله جنب پلیس مبارزه با مواد مخدر مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه متهمان در تحقیقات صورت گرفته به 100 فقره سرقت اعتراف کردند، اظهار کرد: بیشتر این سرقت‌ها در نقاط خلوت و از خودروهای فاقد تجهیزات ایمنی انجام‌ گرفته که پلیس به دنبال شناسایی مالباختگان و تکمیل پرونده است.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.