سرویس: غیر تولیدی » نقلی 11:42 - سه شنبه 03 دی 1392

نماینده آستان امامزاده اسحاق هرند:

رهنمودهای مراجع عظام تقلید، نصب العین برگزاری همایش رضوی است

نماینده آستان امامزاده اسحاق هرند گفت: رهنمودهای مراجع عظام تقلید طی دیدارهای مکرر، نصب العین و چراغ روشن در هر چه باشکوه تر برگزاری این مراسم است.

به گزارش خبرنگار صاحب نیوز از شرق اصفهان، در آستانه سالروز شهادت حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) جلسه هم اندیشی همایش و سوگواره بزرگ رضویون با حضور مسئولین ادارات شهر هرند و همچنین مسئولین سازمان انتقال خون استان اصفهان در آستان مقدس امامزاده اسحاق (ع) برگزار شد.

در این جلسه پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید، خیر مقدم و همچنین شرح مختصری از این همایش معنوی توسط ذاکری به نمایندگی از آستان مقدس امامزاده اسحاق (ع) بیان شد.

وی این همایش را بزرگترین و کم نظیر ترین همایش عزاداری در سالروز شهادت آقا امام رضا (ع) دانسته و افزود: رهنمودهای مراجع عظام تقلید طی دیداری که با آنها تدارک دیده شده بود نصب العین و چراغ روشن در هر چه باشکوه تر برگزاری این مراسم است.

در ادامه حجت الاسلام اصل حسینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر هرند نیز بر هر چه باشکوه تر برگزار شدن این مراسم تاکید کرده و انجام برنامه های فرهنگی را از اجزا و قسمت های اصلی این همایش دانست.

دکتر طبیب پور معاونت سازمان انتقال خون استان اصفهان نیز به ایراد سخن پرداخته و برگزاری این چنین مراسماتی که کارهای فرهنگی از قبیل استقرار اکیپ سیار انتقال خون، برپایی نمایشگاه کتاب و برپایی مهد جونه های قرآنی را از نیازهای جدید مراسمات عزاداری معرفی کرد که باید به آن اهمیت بیشتر داده شود.

وی همچنین تاکید کرد: که چنین برنامه های باعث نهادینه شدن فرهنگ اهدای خون در جامعه می شود.

در پایان نیز مهندس شهبازی شهردار هرند  ضمن عرض تسلیت فرارسیدن اربعین حسینی آمادگی مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر هرند را در هر چه باشکوهتر برگزار شدن این مراسم اعلام نمود.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.