سرویس: غیر تولیدی » نقلی 13:55 - دوشنبه 09 آذر 1394

مدیرکل اوقاف اصفهان عنوان کرد:

برپایی مراسم اربعین در جوار 300 بقعه متبرکه استان اصفهان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: مراسم عزاداری اربعین حسینی در جوار 300 بقعه متبرکه در استان اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش اصفهان شرق؛ حجت‌الاسلام رضا صادقی با اشاره به برنامه‌های اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان هم‌زمان با اربعین حسینی، اظهار داشت: مراسم مختلف عزاداری چهلمین روز شهادت امام حسین (ع) و یاران باوفای ایشان را در امامزادگان شاخص استان اصفهان برگزار می‌کنیم.

وی افزود: علاوه بر برگزاری مراسم عزاداری در امامزادگان استان و بقاع متبرکه، به صورت ویژه برنامه‌های جامع عزاداری در میدان امام علی (ع) اصفهان و امامزاده شاه کرم (ع) با حضور عزاداران حسینی برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: همچنین ویژه‌ برنامه‌های اربعین حسینی در امامزاده هلال ابن علی (ع) آران و بیدگل و امامزاده آقا علی عباس (ع) بادرود با حضور گسترده هیئت‌ها و دسته‌های عزاداری برگزار می‌شود.

صادقی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند بقاع متبرکه باید به قطب فرهنگی تبدیل شود خاطرنشان کرد: با عنایت به این تأکیدات از عموم مردم اصفهان به ویژه جوانان دعوت می‌کنیم عزاداری اربعین حسینی را در جوار امامزادگان و بقاع متبرکه برپا کنند تا بتوانیم در راه حفظ این میراث معنوی تلاش کنیم.

وی بیان کرد: هیئت‌های مذهبی استان اصفهان نیز همانند سال‌های گذشته در این روز، حضور فعالی در کربلای معلی دارند و نذورات مردم برای ارسال به کربلا از طریق هیئت‌ها و دسته‌های عزاداری جمع‌آوری و ساماندهی می‌شود.

منبع:تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.