اصفهان شرق

کارگاه آموزشی تامین بهداشت، ایمنی و سلامت پاکبانان برگزار شد

کدخبر: 83228
1394/09/09 در ساعت 13:28

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق در جرقویه علیا؛ شغل پاکبانان کاری شرافتمندانه و ارزشمند است چون هر لحظه برای پاکیزگی محیط زیست شهری و جامعه تلاش می کنند، حال با توجه به اینکه پاکبانان در سطح شهر سلامتی را برای مردم به ارمغان می آورند آیا به سلامتی خود توجه دارند؟

عزت شهرداری وابسته به وجود پاکبانان زحمت کشی است که شهر را پاک نگه می دارند. طراوت و پاکیزگی شهر مدیون تلاش پاکبانان است که ایثارگران عرصه پاکیزگی شهر هستند و حفظ سلامت آنها همواره مورد تاکید بوده است.

قشر زحمتکش پاکبانان ایثارگران عرصه پاکیزگی شهر هستند که نقش مهمی در جامعه و حق بزرگی بر گردن سلامت و آرامش شهروندان دارند و پاکیزگی شهر زمانی اتفاق می افتد که پاکبانان دارای سلامت و نشاط باشند.

هر محیط کاری دارای عوارض و خطراتی است که می تواند سلامت یک فرد را تهدید کند، لذا افزایش آگاهی از خطرات آن شغل می تواند نقش موثری در بروز حوادث و یا ایجاد بیماری های احتمالی داشته باشد.

شهرداری شهر حسن آباد در همین راستا جهت سلامتی پاکبانان عزیز و با همکاری مرکز بهداشت شهر حسن آباد آزمایشات اولیه جهت جلوگیری از ایجاد هر گونه بیماری در این افراد را برای پرسنل خدمات شهری شهرداری انجام داد.

همچنین شهرداری جهت اطلاع از اقدامات بهداشتی و اصول ایمنی جسم و روان این افراد در محیط کار، کارگاه آموزش مهارتهای بهداشتی را برگزار کرد و کلیه پرسنل خدمات شهرداری در این کارگاه آموزشی شرکت کردند.

در این کارگاه علی منصوری مسئول بهداشت مرکز بهداشتی درمانی شهر حسن آباد با بیان مطالب در مورد بیماری های خاموش مثل فشار خون، دیابت، اصول بهداشتی و رعایت اصول صحیح در محیط کاری سخنانی بیان کرد.

 

DSC01544 DSC06560 DSC06562 DSC06563 DSC06564 DSC06565 DSC06568 DSC06570