سرویس: غیر تولیدی » نقلی 12:37 - یکشنبه 08 آذر 1394

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان :

مددجویانی که تاکنون زیارت نرفته اند، به مشهد یا کربلا می روند

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به اجرای طرح شوق زیارت با همکاری خیرین گفت: در قالب اين طرح، نیازمندانی که تاکنون به اماکن زیارتی مشرف نشده‌اند، در مدت سال شناسایی و ساماندهی می‌شوند تا با ياري خيرين امكان سفر آنها به عتبات عاليات، مشهد و سایر اماکن زیارتی فراهم شود.

به گزارش اصفهان شرق؛ مهدی مجلس آرا اظهار كرد: با توجه به آثار گسترده معنوی و مادی زیارت ائمه اطهار (ع) و سابقه اعزام مددجویان تحت حمایت ‏کمیته امداد به مشهد مقدس و سایر اماکن زیارتی در سال‌های گذشته و به منظور فراهم کردن بستری مناسب برای دریافت کمک‌های ‏مردمی و اعزام نیازمندانی که در حسرت زیارت مانده‌اند، طرح “شوق زیارت” با همکاری سازمان حج و ‏زیارت، کمیته امداد، خیران و نیکوکاران باهدف شناسایی، معرفی، ساماندهی و اعزام افراد واجد شرایط به اماکن ‏زیارتی راه اندازی شده است. ‏
وی افزود: این طرح در نظر دارد با طراحی مسیرهای مشخص برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی هموطنان ‏خیر، علاوه بر فراهم کردن امکان زیارت اماکن مقدسه برای نیازمندان جامعه، زمینه مشارکت نیکوکاران و مردم ‏نوع‌دوست کشورمان را برای مشارکت در این طرح و بهره‌مندی از رحمت و شفاعت اهل بیت (ع) هموار کند.
مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان تصریح کرد: در قالب اين طرح، نیازمندانی که تاکنون به اماکن زیارتی مشرف نشده‌اند، در مدت سال شناسایی و ساماندهی می‌شوند تا با ياري خيرين امكان سفر آنها به عتبات عاليات، مشهد و سایر اماکن زیارتی فراهم شود.
مجلس آرا خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای مشارکت در این طرح می‌‌توانند به سایت شوق زیارت به آدرس «shogheziarat.ir» مراجعه و از نحوه پرداخت کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود اطلاعات بیشتری کسب كنند.
وی با بيان اينكه مردم استان براي مشاركت در اين طرح مي‌توانند با شماره‌‌گيري #8888*733* و يا واريز وجوه نقدي به شماره كارت 6037991899637122 اقدام كنند، گفت: اين طرح با همكاري كميته امداد و حج و زيارت اجرايي مي‌شود.
گفتنی است در 8 ماهه گذشته امسال بالغ بر 2980 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان با کمک خیرین به مشهد مقدس اعزام شدند که هزینه هر نفر به‌طور میانگین 130 تا 150 هزار تومان بوده است.
همچنین طرح زیارت عتبات با اعزام یک کاروان به کشور عراق آغاز و تا پایان امسال 4 کاروان دیگر نیز اعزام می‌شوند.

منبع:ایمنا

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.