سرویس: غیر تولیدی » نقلی 18:31 - یکشنبه 08 آذر 1394

ثبت نام برای قرعه کشی دریافت پرچم گنبد و انگشتر حرم سیدالشهدا +لینک

آستان قدس حسيني پرچم گنبد حرم مطهر امام حسين عليه السلام و پنج عدد انگشتر كه نگين آن مرمر داخل ضريح مطهر سيدالشهداء عليه السلام است را به ثبت نام كنندگان در صفحه زيارت به نيابت اهدا مي كند.

به گزارش اصفهان شرق؛ به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني حج، مسئول بخش تبليغات الكترونيكي حرم ضمن اعلام اين خبر گفت: شيخ عبدالمهدي كربلايي توليت آستان قدس حسيني، پرچم گنبد حرم مطهر امام حسين عليه السلام و تعداد پنج عدد انگشتر كه نگين آن به مدت هفتاد سال، مرمر داخل ضريح مطهر بوده را به مناسبت اربعين حسيني به ثبت نام كنندگان طرح صفحه (زيارت به نيابت) اهدا مي كند.

وي افزود: كاربران مي توانند در اين صفحه نام خود و اعضاي خانواده و بستگان خود را ثبت كنند تا به نیابت آنها زیارت نامه خوانده شود.

ولاء الصفار درپايان از ثبت نام كنندگان خواست تا ايميل خود را نيز در صفحه زيارت به نيابت درج كنند تا امكان برقراري ارتباط امكان پذير باشد.

1356404_237
صفحه زيارت به نيابت براي محبين اهل بيت (عليهم السلام) كه بُعد مسافت مانع از رسيدن آنان به كربلا و زيارت بارگاه منور امام حسين (عليه السلام) است طراحي گرديده و خدام سادات حرم به نيابت از ثبت نام كنندگان در اين صفحه، اعمال زيارت امام حسين عليه السلام را انجام مي دهند.

گفتني است، براي ورود به صفحه زيارت به نيابت براي محبان اهل بيت عليهم السلام از اينجا اقدام كنيد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.