سرویس: غیر تولیدی » نقلی 14:16 - یکشنبه 08 آذر 1394

نماینده مردم اصفهان در مجلس خبر داد:

اختصاص 200 میلیارد تومان برای هزینه‌های جاری مدارس استان اصفهان

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: با رایزنی‌های انجام شده موفق شدیم مبلغ 200 میلیارد تومان به مدیران مدارس جهت هزینه‌های آب، برق و گاز اختصاص دهیم.

به گزارش اصفهان شرق؛ نیره اخوان ظهر امروز در هفدهمین مانور سراسری زلزله اظهار کرد: با رایزنی‌های انجام شده موفق شدیم مبلغ 200 میلیارد تومان به مدیران مدارس جهت هزینه‌های آب، برق و گاز اختصاص دهیم.

وی افزود: برنامه پنجم را به جایگاه آموزش و پرورش و بازنشستگان فرهنگی اختصاص داده‌ایم که براساس آن برنامه‌های متعددی برای این قشر از افراد در نظر گرفته شده است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: برنامه لایحه پنجم در سال 1395 در راه است و تا 15 آذرماه باید لایحه بودجه برسد و تقدیم مجلس شود و چنانچه مسائلی وجود داشته باشد، می‌توان با گفتمان حل کرد.

در ادامه این مراسم همچنین رئیس سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان گفت: در اجرای هفدهمین مانور زلزله در استان، ارگان‌ها و سازمان‌های مختلفی وارد عمل شدند.

عباس زهیری اظهار کرد: سازمان دانش‌آموزی استان ماموریت توانمندسازی مهارت‌های اجتماعی به دانش‌آموزان را بر عهده دارد.

وی بیان کرد: یکی از مهارت‌های اجتماعی این است که در زمان بحران‌های ایجاد شده، بتوانیم با حوادث مختلف طبیعی مقابله کنیم.

رئیس سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان در پایان تصریح کرد: جمعیت دانش‌آموزی بیشترین جمعیتی است که ممکن است در حوادث مختلف دچار آسیب شوند. با پناه‌گیری به موقع دانش‌آموزان در مقابل زلزله می‌توان آمار تلفات را کاهش دهیم.

منبع:فارس

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.