سرویس: غیر تولیدی » دریافتی 22:37 - دوشنبه 02 دی 1392

رییس شورای شهر ورزنه:

یکی از شیوه های خنثی نمودن حربه های دشمن برگزاری اجتماعات پرشور دینی است

رییس شورای ورزنه در اجتماع هیئت های شهر ورزنه گفت: دشمنان شيعه به ويژه وهابيت همه ی توان مالي ،فرهنگي و تبليغي خود را بر عليه مقدسات و باورهاي شيعه كار گرفته و لذا به همان ميزان ما بايد تلاشمان را در جهت خنثي نمودن حربه هاي تبليغي دشمن به كار بگيريم كه يكي از اين شيوه ها برگزاري اجتماعات پر شور ديني است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری اصفهان شرق: محمد حیدری ورزنه رییس شورای شهر ورزنه در اجتماع بزرگ اربعین شهر ورزنه بیان نمود: اربعین بزرگترین اجتماع سیاسی–عبادی شيعيان است و بايد پاس داشته شود. در حال حاضر دشمنان شيعه به ويژه وهابيت همه ی توان مالي ،فرهنگي و تبليغي خود را بر عليه مقدسات و باورهاي شيعه  كار گرفته  و لذا به همان ميزان ما بايد تلاشمان را در جهت خنثي نمودن حربه هاي تبليغي دشمن به كار بگيريم كه يكي از اين شيوه ها برگزاري اجتماعات پر شور ديني است.

IMG_2607

وی در ادامه با اشاره به حضور هیدت ها در این مراسم گفت: اين اجتماعات است كه كمر دشمن را مي شكند و او را ذليل و درمانده مي كند. در همين راستا و براي اولين بار با همت مسئولين دولتي و مردمي بخش بن رود و شهر ورزنه اجتماع عظيم مردم عاشق و شيفته امام حسين(ع) برگزار گرديد و مردم عزادارآمدند كه بگويند: یا حسین، فرزند عزیز تو مهدی بر تو خون می‌گرید، ما را دریاب تا با اقتدا به عزیز پنهان، در نهان و آشکار منزلت والای اشک ریختن بر تو را درک کنیم.اربعین معنی تمام و کمال و تداعی اوج توانایی و رسایی است، نمی‌دانیم شاید اربعین آخرالزمان، همه قافله‌ها و هر چه کاروان و حرکت است به کربلا پایان پذیرد و آن روز کربلا نام آشنا و نسیم جاری در تمام جان‌ها و قلب‌ها باشد.
حیدری در پایان با تشکر از خادمان برگزارکننده این مراسم اظهار داشت: جا دارد از همه عزيزاني كه در اين راستا تلاش شبانه روزي نمودند تا اين اجتماع عظيم و به ياد ماندني شكل بگيرد به ويژه امام جمعه محبوب حجت الاسلام  صادق زاده، شهردار ورزنه و هيات هاي مذهبي تشكر نمايم.

 

همچنین بخوانید:

یک نظر در مورد “یکی از شیوه های خنثی نمودن حربه های دشمن برگزاری اجتماعات پرشور دینی است”

  1. ورزنه ای گفت:

    درود بر حیدری عضو محبوب شورای شهر ورزنه

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.