سرویس: اجتماعی » حوادث 14:45 - شنبه 07 آذر 1394

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان:

سارق حرفه‌ای خودرو به 69 فقره سرقت اعتراف کرد

رئیس پلیس اصفهان گفت: سارق حرفه‌ای خودرو در یک عملیات غافلگیرانه و تخصصی دستگیر شد که در بازجویی‌ها پلیس به 26 فقره سرقت در محدوه شرق اصفهان اعتراف کرد.

به گزارش اصفهان شرق؛ به نقل از پایگاه خبری پلیس، ستار خسروی در رابطه با دستگیری سارق حرفه‌ای داخل خودرو گفت: در پی دریافت شکایاتی مبنی بر سرقت داخل خودرو در محدوده شرق شهر اصفهان، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: با انجام یکسری تحقیقات تخصصی سارق حرفه‌ای شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد که در بازجویی‌های پلیس به 26 فقره سرقت در محدوده شرق اصفهان اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به اینکه سارق در بازجویی‌های به عمل آمده جمعا به 69 فقره سرقت داخل خودرو اعتراف کرده، اظهار داشت: در این زمینه پرونده تشکیل و متهم‌ها جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

خسروی در پایان به همشهریان توصیه کرد: از نصب تزئینات اضافی و گران قیمت بر روی خودرو‌ها خودداری کرده و حتی الامکان اثاثیه خود را داخل صندوق عقب خودرو قرار دهند و از رها کردن وسایل خود در روی صندلی و داشبورد خودرو پرهیز کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.