سرویس: غیر تولیدی » نقلی 14:30 - شنبه 07 آذر 1394

​نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان:

بوی نا مطبوع گاز در شرق اصفهان شهروندان را کلافه کرده است

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به پخش بوی نامطبوع گاز مرکاپتان در شرق اصفهان گفت: با توجه به وضعیت آلودگی هوا در شرق اصفهان،استشمام این بو شهروندان این مناطق را کلافه کرده و شرکت گاز باید جوابگو باشد.

به گزارش اصفهان شرق؛ احمد شریعتی در نطق پیش از دستور جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر اصفهان به وضعیت آلودگی هوا اشاره کرد و افزود: پدیده وارونگی دما و آلودگی هوا در طی روزهای اخیر به اوج خود رسیده این در حالی است که با وجود این وضعیت، روز پنج شنبه بعدازظهر بوی نامطبوع گاز متیل مرکاپتان در شرق اصفهان پخش شده بود.
شریعتی خاطرنشان کرد:این بو به دلیل استفاده بیش از حد گاز از سیستم لوله کشی در شرق اصفهان در محدوده محلات پینارت، ارغوانیه، شهرک زاینده رود و گورت پخش شده بود.
وی اظهار کرد:با توجه به وضعیت آلایندگی شرق اصفهان شرکت گاز باید در این خصوص جوابگوی مردم باشد.
خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی
نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در بخش دیگر سخنان خود ایام اربعین حسینی(ع) را تسلیت گفت و اظهار کرد:به منظور خدمات‌رسانی به زائران اباعبدالله الحسین(ع) ستاد اربعین متشکل از امام جمعه محترم، شورای شهر، شهرداری، خیریه امام محمدباقر(ع)، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و سازمان حج و زیارت، بسیج و سپاه صاحب الزمان(عج) تشکیل شده است.
وی افزود:در این راستا پایگاهی در چذابه برای سرویس‌دهی به زائران ایجاد شده که تاکنون 10 هزار غذا در اختیار آنان قرار داده شده است.
نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد:ایجاد پایگاه مقاومتی و زیارتی دائمی در این محور از سوی استانداری اصفهان و خوزستان در حال پیگیری است.
شریعتی بیان کرد:10 کامیون حاوی ماد غذایی و دارو نیز برای خدمات رسانی به زائران اعزام شده است.
وی با اشاره به اعزام 60 اتوبوس درون شهری به مرز مهران گفت: 60 اتوبوس درون شهری برای سرویس دهی به زائران به مرز مهران اعزام شده است.
حادثه منا فراموش نشود
نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به تشییع پیکر شهید رکن آبادی گفت:از مسئولان کشوری درخواست می شود که حادثه منا را فراموش نکنند و پیگیری قانونی لازم را انجام دهند.
شریعتی در ادامه ضمن تشکر از شهردار اصفهان به جهت نظارت و افتتاح پروژه ها در شهر گفت: در انتصابات مدیران باید به موضوع شایسته سالاری توجه ویژه شود.

منبع: ایمنا

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.