سرویس: غیر تولیدی » دریافتی 15:03 - شنبه 07 آذر 1394

برگزاری همایش مشاوره شغلی و کارآفرینی در اصفهان

همایش مشاوره شغلی و کارآفرینی با حضور زنان سرپرست خانوار در کمیته امداد شهرستان اصفهان برگزار شد

به گزارش اصفهان شرق؛ مدیر کمیته امداد شهرستان اصفهان از برگزاری همایش مشاوره شغلی و کارآفرینی با حضور زنان سرپرست خانوار در کوهپایه خبر داد.
علی جعفری گفت: همایش مشاوره شغلی و کارآفرینی با حضور بیش از 70 نفر از زنان سرپرست خانوار در محل سالن اجتماعات اداره کوهپایه برگزار شد.
وی افزود: در این همایش آموزش های لازم در خصوص تشویق مددجویان در ایجاد اشتغال و کسب روزی حلال با دریافت وام های اشتغال زایی و توانمند سازی خانواده ها و همچنین آموزش شغل های جدید که در منطقه اشباع نشده و یا وجود ندارد توسط یکی از اساتید کارآفرینی تشریح شد.
مدیر کمیته امداد شهرستان اصفهان اضافه کرد: محور اصلی این همایش ایجاد طرح های نوآوری دربخش های کشاورزی، دامداری، صنعت و خدمات و استفاده از توانایی های بالقوه خانواده های تحت حمایت درجهت بالفعل نمودن با حمایت امداد بوده است.
وی در ادامه با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی 10 جلسه ای طرح امید در اداره منطقه 5 این شهرستان تصریح کرد: با همکاری دادگستری استان یک دوره کارگاه آموزشی تحت عنوان طرح امید برگزار شد.
علی جعفری خاطر نشان کرد: چشم انداز این طرح، پرورش اخلاقیات انسانی و دستیابی به نیازهای مذکور طراحی شده و شعار آن اخلاق، معرفت، یادآوری و دستگیری از دیگران است که هدف کلی آن ارتقاء مکارم اخلاقی و تعهد اجتماعی می باشد.
این مقام مسئول گفت: این طرح به دنبال توانمندسازی به منظور مدیریت ضعف ها و قدرت ها در راستای تعالی فردی و اجتماعی بوده و قدرت حل صحیح مسئله و برخورد مثبت و رشدآفرین با تعارض ها و کشمکش ها را افزایش خواهد داد.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.