سرویس: تولیدی » خبر پوششی 15:07 - جمعه 06 آذر 1394

بخشدار بن رود:

خانواده شهدا ولی نعمت ما هستند

صادقی گفت: امیدواریم با درس گرفتن از شهدا بتوانیم ادامه دهنده راه آنها باشیم.

به گزارش اصفهان شرق از ورزنه، صبح امروز مسئولان شهر ورزنه، از خانواده شهید محمد فاضلی دیدار و ضمن گفتگو با خانواده شهید به صحبت های مادر شهید پیرامون شهادت گوش سپردند.

بخشدار بخش بن رود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان گفت: خانواده‌های شهدا ولی‌نعمت ما هستند و امیدواریم با درس گرفتن از آن‌ها راه شهدا را ادامه دهیم.

صادقی آرامش امروز را مدیون خون شهدا و صبوری خانواده این عزیزان عنوان و اظهار کرد: آرامش امروز و اقتدار ملت شریف ایران را مدیون خون شهدا هستیم و باید کاری کنیم تا خون این عزیزان پایمال نشود.

IMG_1865

وی افزود: شهدا با طی کردن مسیر شهادت نورانیت خاصی را به جامعه بخشیدند و امروز هرگاه از آرمان‌های امام و رهبری بخواهیم فاصله بگیریم آن‌ها توجه دارند.

صادقی با بیان اینکه نگذاریم یاد شهدا از اذهان مردم بیرون رود، تاکید کرد: در بازدید از خانواده شهدا باید فرهنگ ایثار و گذشت و شهادت به نسل‌های بعد منتقل شود و بدانیم همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند:ملتی که شهادت دارد ذلت را نخواهد پذیرفت.

وی در پایان بسیج را دانشگاهی عظیم و معنوی خواند و خاطرنشان کرد: شهدا و ایثارگران ما با ورود به مکتب بسیج درس ولایتمداری، ایثار و گذشت را فرا گرفتند و برای اثبات آن به میدان جهاد و شهادت گام نهادند و ما باید عاشقانه در مسیر آنها گام برداریم.

IMG_1899 IMG_1851 IMG_1853 IMG_1858 IMG_1913

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.