سرویس: غیر تولیدی » نقلی 06:05 - جمعه 06 آذر 1394

معاون سپاه استان اصفهان:

اتاق‌های فکر بسیج برای مقابله با نفوذ دشمن فعال شود

معاون فرهنگی سپاه استان اصفهان با بیان اینکه بصیرت‌افزایی راهی برای مقابله با پروژه نفوذ در کشور است، گفت: نیروهای انقلابی و بسیجی با تشکیل و فعال کردن اتاق‌های فکر در حوزه نفوذ، با اقدامات پیشگیرانه و کار بصیرتی مانع از نفوذ دشمنان شوند.

به گزارش اصفهان شرق؛ علیرضا احسان‌دوست با اشاره به تأکید رهبر انقلاب بر موضوع نفوذ اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی با بهره‌گیری از اطلاعات پیدا و پنهان و با تیزبینی و آینده‌نگری به‌دنبال افشای حرکت‌ نفوذ دشمن به کشور و تلاش آنان برای تسلط دوباره بر ایران هستند.

وی با اشاره به وظایف ملت ایران و بسیجیان ولایت‌مدار در رابطه با موضوع نفوذ افزود: مردم به ویژه بسیجیان باید به صورت دقیق، صحیح و به موقع از اهداف دشمن از منظر نفوذ آشنایی پیدا کنند و با برگزاری جلسات بصیرتی و مطالعات همه جانبه به این آشنایی و آگاهی دست یابند، پس از دست‌یابی به آشنایی با موضوع نفوذ در حوزه‌های فرهنگی، سیاسی، دفاعی، نظامی، امنیتی، اقتصادی و غیره لازم است به مقابله با حرکت دشمن پرداخته شود.

معاون فرهنگی سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت: آمریکایی‌ها به این جمع‌بندی رسیده‌اند که قدرت ایران در منطقه و نقش تأثیرگذار آن بر جهان، یک نقش مؤثر و مهم است بنابراین با بهره‌گیری از روش‌های مختلف قصد دارند از افزایش قدرت روز افزون ایران جلوگیری کرده و ما را به درون‌گرایی مبتلا سازند و اجازه دست‌یابی ملت ایران به افق‌های بلند را ندهند.

احسان‌دوست خاطرنشان کرد: نیروهای انقلابی با انسجام و تشکیل اتاق فکر در حوزه نفوذ، با اقدامات پیشگیرانه و کار بصیرتی و اغنایی مانع از پیشرفت حرکت‌های نفوذی دشمن در کشور شوند چراکه کار بصیرت و روشنگری در این موضوع برای بسیجیان بسیار حیاتی است تا اینکه بتوانند علاوه بر به روزرسانی سطح بصیرتی خود، به وظیفه بصیرت‌بخشی نسبت به جامعه عمل کنند.

منبع:تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.