اصفهان شرق

شعار مرگ بر آمریکا خاموش شدنی نیست

کدخبر: 82715
1394/09/05 در ساعت 20:26

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از شاهتور، جلسه ای عصر امروز همزمان با روز بسیج مستضعفین در جمع مردم ولایتمدار شاهتور برگزار شد.
حجت الاسلام روحی با تبریک هفته بسیج هماهنگی بیشتر نیروهای بسیجی در عرصه فرهنگی جامعه و عملی نمودن دغدغه های مورد نظر رهبر معظم انقلاب را خواستار شد.

در ادامه فرمانده پیشکسوت سپاه امام علی(ع) شرق اصفهان با اشاره به پارامترهای بسیج اظهار کرد: امام خمینی(ره) نهاد مقدس بسیج را بنیانگذاری کرد تا امروز با حضور بسیج گونه نسل چهارم انقلاب بتوانیم با بصیرت در راه هدف مقدس اسلامی گام برداریم.

مجتبی محسنی با تاکید بر عملی کردن استکبار ستیزی افزود: مطابق با فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در مراسم ارتحال امام خمینی(ره) و همچنین سخنرانی ایشان در جمع فرماندهان سپاه باید همچنان شعار مرگ بر آمریکا سرداد.

وی بیان کرد: هرجا که مخالفی با نظام و منافع مسلمانان باشد آنجا آمریکا نقش داشته است، از لانه فساد جاسوسی آمریکا در قبل از انقلاب تا سقوط هواپیمای ایرانی در خلیج فارس و امروز هم پشتیبانی از گروه تکفیری و داعش در سرزمین های اسلامی که تنها نمونه ای از جنایات و خباثت های این دولت است.

محسنی با بیان این مطلب که شعار مرگ بر آمریکا هیچ گاه خاموش شدنی نیست، گفت: آرزوی همه ما نابودی داعش و حامیان آنها است زیرا عملکرد این افراد، اسلام هراسی را به بار می آورد.

وی با توجه به اینکه باید هر زمان ارزش های اسلامی را به نسل بعدی نشان دهیم، خاطرنشان کرد: مناسبت ها فرصت خوبی هستند تا بتوان با برگزاری مراسم های محتوایی و کیفی نسل جوان را با ارزش ها و گفتمان اسلامی آشنا کرد.

 

4 8 9