سرویس: تولیدی » خبر پوششی 18:42 - پنجشنبه 05 آذر 1394

رئیس اداره آموزش و پرورش بن رود:

مدارس جولانگاه احزاب و افراد سیاسی نیست

محمد حیدری گفت: در زمینه برگزاری انتخابات وظیفه آموزش و پرورش تشویق مردم به حضور حداکثری و جلوگیری از انجام تبلیغات توسط احزاب و گروه های سیاسی در مدارس است.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق، عصر امروز جلسه تخصصی مدیران، معاونین و مشاوران مدارس در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش برگزار شد.

رییس اداره آموزش و پرورش بن رود ضمن تشکر از فعالیت های صورت گرفته توسط مدارس گفت: مسئولان مدارس باید زمینه شادابی را برای دانش آموزان فراهم کنند تا در کنار درس، سختی محیط به دانش آموزان وارد نشود و ذهن آنها را افسرده و درگیر کند.

محمد حیدری مهرآبادی به دو رویداد مهم سال اشاره و اظهار کرد: توافق هسته ای و انتخابات آخر سال دو موضوع مهم در جامعه امروز است که باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

وی موفقیت تیم هسته ای در رسیدن به توافق هسته ای را مدیون لطف خداوند، حمایت های مقام معظم رهبری و سیاست های دولت دانست.

رئیس اداره آموزش و پرورش بن رود با توجه به انتخابات آخر سال و عدم تبلیغ در مدارس افزود: در زمینه برگزاری انتخابات، وظیفه آموزش و پرورش تشویق مردم به حضور حداکثری و جلوگیری از انجام تبلیغات توسط احزاب و گروه های سیاسی در مدارس است.

اهمیت به بحث نماز، کلاس های آموزش خانواده، شوراهای دانش آموزی، توجه به دانش آموزان بی بضاعت، توجه به دانش آموزان دارای اختلالات یادگیری و اهمیت دادن به جلسات شورای آموزگاران از دیگر خواسته های ریاست اداره از مدیران مدارس بود.

وی همچنین با اشاره به دو مشکل اساسی در سال تحصیلی جاری یعنی مشکل نیروی انسانی و مشکل فضای فیزیکی عنوان کرد: مشکل نیروی انسانی با تلاش همکاران آموزشی حل شده ولی در زمیه ی فضای فیزیکی همچنان مشکلاتی وجود دارد که نیازمند توجه ویژه در این زمینه است.
در پایان ازخانم تقیان مدیر مدرسه شکوه ورزنه به عنوان مدیر برتر و موفق سال 93-94 تقدیر به عمل آمد.

IMG_1628 IMG_1639 IMG_1688

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.