اصفهان شرق

بسیج فتنه نفوذ دشمنان را نقش بر آب می‌کند

کدخبر: 82665
1394/09/05 در ساعت 15:02

به گزارش اصفهان شرق؛ سردار غلامرضا سلیمانی پیش از ظهر امروز در همایش اقتدار بسیجیان در میدان امام علی(ع) اصفهان اظهار داشت: 5 آذرماه سالروز فرمان الهی و تاریخی امام عظیم الشأن مبنی بر تشکیل شجره طیبه الهی بسیج، یک روز تاریخی جاودان و ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی است.

وی افزود: نزدیک به 4 دهه از نظام علوی و عاشورایی جمهوری اسلامی سپری شده است و از 22 بهمن 57 تاکنون، روز به روز بصیرت، شور و شعور بسیجیان عمیق و گسترده‌تر شده است، این گستردگی و عمق شور و شعور مردم انقلابی به واسطه تفکر بسیجی و تدبیر بلند امام راحل مبنی بر صدور فرمان تشکیل بسیج است.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) با بیان اینکه تکیه‌گاه تفکر بسیجی خون مطهر شهدا است، تصریح کرد: این تفکر در محدوده جمهوری اسلامی ایران منحصر نشده است و مردم یمن، سوریه، لبنان، عراق، افغانستان و سایر کشورهای اسلامی دست به تشکیل شجره طیبه بسیج زده‌اند.

وی با اشاره به منویات رهبرمعظم انقلاب درباره بسیج بیان کرد: بسیج یک گنجینه تمام نشدنی برای ملت ایران و تمامی ملت‌های آزاده جهان است، بسیج مدافع صلح، آزادی و آرامش است، هرگاه دشمنان ما قصد بدی نسبت به ملت مسلمان ما و سایر ملت‌های مسلمان داشته باشد این بسیج است که به عنوان یک نیروی بی انتها و تمام نشدنی که ریشه در بین ملت‌ها دارد، به میدان می‌آید و نه تنها همه نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کند بلکه طوماری از ناکامی برای دشمنان را رقم‌ می‌زند.

سردار سلیمانی گفت: اگر امروز کشور ما در شرایط پس از برجام در معرض خطر نفوذ قرار گرفته است، بدون شک بسیج فتنه نفوذ دشمنان را نقش بر آب می‌کند و شکست آنان را رقم خواهد زد.

وی تصریح کرد: بسیجیان استان اصفهان در قالب 200 گردان بیت المقدس و سایر گردان‌های امام حسین(ع)، امام علی(ع) و کوثر آماده هستند تا به فرمان رهبر انقلاب در هر میدانی همانند دوران دفاع مقدس و بهتر از آن نقش آفرینی کنند.

منبع:تسنیم