سرویس: غیر تولیدی » نقلی 15:02 - پنجشنبه 05 آذر 1394

فرمانده سپاه استان اصفهان:

بسیج فتنه نفوذ دشمنان را نقش بر آب می‌کند

فرمانده سپاه استان اصفهان با بیان اینکه تکیه‌گاه تفکر بسیج، خون مطهر شهدا است، گفت: بسیج به عنوان یک نیروی بی انتها و تمام نشدنی نه تنها همه نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کند بلکه طوماری از ناکامی برای دشمنان را رقم‌ می‌زند.

به گزارش اصفهان شرق؛ سردار غلامرضا سلیمانی پیش از ظهر امروز در همایش اقتدار بسیجیان در میدان امام علی(ع) اصفهان اظهار داشت: 5 آذرماه سالروز فرمان الهی و تاریخی امام عظیم الشأن مبنی بر تشکیل شجره طیبه الهی بسیج، یک روز تاریخی جاودان و ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی است.

وی افزود: نزدیک به 4 دهه از نظام علوی و عاشورایی جمهوری اسلامی سپری شده است و از 22 بهمن 57 تاکنون، روز به روز بصیرت، شور و شعور بسیجیان عمیق و گسترده‌تر شده است، این گستردگی و عمق شور و شعور مردم انقلابی به واسطه تفکر بسیجی و تدبیر بلند امام راحل مبنی بر صدور فرمان تشکیل بسیج است.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) با بیان اینکه تکیه‌گاه تفکر بسیجی خون مطهر شهدا است، تصریح کرد: این تفکر در محدوده جمهوری اسلامی ایران منحصر نشده است و مردم یمن، سوریه، لبنان، عراق، افغانستان و سایر کشورهای اسلامی دست به تشکیل شجره طیبه بسیج زده‌اند.

وی با اشاره به منویات رهبرمعظم انقلاب درباره بسیج بیان کرد: بسیج یک گنجینه تمام نشدنی برای ملت ایران و تمامی ملت‌های آزاده جهان است، بسیج مدافع صلح، آزادی و آرامش است، هرگاه دشمنان ما قصد بدی نسبت به ملت مسلمان ما و سایر ملت‌های مسلمان داشته باشد این بسیج است که به عنوان یک نیروی بی انتها و تمام نشدنی که ریشه در بین ملت‌ها دارد، به میدان می‌آید و نه تنها همه نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کند بلکه طوماری از ناکامی برای دشمنان را رقم‌ می‌زند.

سردار سلیمانی گفت: اگر امروز کشور ما در شرایط پس از برجام در معرض خطر نفوذ قرار گرفته است، بدون شک بسیج فتنه نفوذ دشمنان را نقش بر آب می‌کند و شکست آنان را رقم خواهد زد.

وی تصریح کرد: بسیجیان استان اصفهان در قالب 200 گردان بیت المقدس و سایر گردان‌های امام حسین(ع)، امام علی(ع) و کوثر آماده هستند تا به فرمان رهبر انقلاب در هر میدانی همانند دوران دفاع مقدس و بهتر از آن نقش آفرینی کنند.

منبع:تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.