اصفهان شرق

بسیج شجره طیبه ای که با اخلاص بسیجیانش قد کشید

کدخبر: 82644
1394/09/05 در ساعت 10:40

به گزارش اصفهان شرق/ ولی الله عرب مختاری، کمتر از یک سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی می گذشت که  در پنجم آذرماه 1358 تعدادی از پاسداران انقلاب اسلامی به دیدار بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران رفتند تا طی ملاقاتی با ایشان، پیرامون مسائلی مذاکراتی داشته باشند و از ارشادات معظم له بهره مند شوند. امام راحل(ره) در این دیدار فرمایشات ارزنده ای داشتند که بخشی از این بیانات شجره طیبه ای به نام بسیج مستضعفین را در گلستان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیان فرمودند، که به سرعت در جای جای ایران اسلامی ریشه دواند و درخت تنومندی برای حفظ ارزش های انقلاب شکوهمند مردم ایران در سرزمین ایران اسلامی قامت بر افراشت. متن این بخش از فرمایشات گهربار رهبر فقید انقلاب اسلامی  که منجر به راه اندازی این تشکل پر خیر و برکت گردید از این قرار است:

« اگر یک ملت که همه جوان‌هایش مجهز باشند به همین جهازی علاوه بر جهاز دینی و ایمانی که دارند، مجهز به جهازهای مادی هم باشند، سلاحی هم باشند و یاد گرفته باشند، همچی نباشند که یک تفنگی دستشان آمدند ندانند با آنچه بکنندش. باید یاد بگیرید و یاد بدهید رفقایتان را. جوان‌ها را یادشان بدهید و همه جا باید این طور بشود که یک مملکت بعد از یک چند سالی بشود یک کشوری با ۲۰ میلیون جوان که دارد بیست میلیون تفنگدار داشته باشد. بیست میلیون ارتش داشته باشد و این یک همچه مملکتی آسیب‌بردار نیست و الآن هم الحمدللّه‏ آسیب‌بردار نیست. الآن هم ما پشتیبانمان خداست. و ما برای او نهضت کردیم. برای پیاده کردن دین او نهضت کردیم. و خدا با ماست. ….»

IMG15102162

این عبارات چنان آغشته به اکسیر معنویت، اخلاص و شجاعت بود که به سرعت اثر خود را گذاشت و در کمتر از یک سال بعد که صدام  ملعون به دستور امریکای جنایتکار و حمایت همه جانبه کشورهای غربی و عربی با نیت فتح یک هفته ای ایران اسلامی آتش جنگ علیه ایران اسلامی را بر افروخت مجبور شد، پس از  هشت سال  جنگ نابرابر بدون دست یابی به اهدافش شکست بخورد و سرانجام با ذلت تمام قطع نامه را بپذیرد و به عنوان مسوول جنگ معرفی شود و بعد از عمری سرشار از ننگ و ذلت و پرونده ای لبریز از جنایات گوناگون به دست حامیانش که تاریخ مصرفش را پایان یافته دیدند راهی جهنم شود و هر جا فتنه ای و گرد و غباری ایجاد شده با هدایت های رهبری معظم و حضور مقتدرانه و هوشمندانه بسیج زایل شده است و الان مردم محروم دیگر کشورها از جمله عراق، سوریه، بحرین، یمن و… با الهام از ایده و روحیه بسیجی جانانه در مقابل دشمنان اسلام قد علم کرده اند و این شجره طیبه که در ایران قد کشید و پوزه همه بدخواهان را به خاک مالیده جهانی شده و ابهت پوشالی همه مستکبرین را در هم شکسته  و ان شاء الله زمینه را برای ظهور منجی عالم بشریت فراهم  می نماید.