اصفهان شرق

چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت کشاورزی در اصفهان برگزار می‌شود

کدخبر: 82628
1394/09/05 در ساعت 09:04

به گزارش اصفهان شرق؛ به‌نقل از واحد رسانه شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت کشاورزی اصفهان (ماشین‌آلات، ادوات و تجهیزات وابسته) از هفتم تا دهم آذر‌ماه در ساعات بازدید 15 تا 21 در محل برگزاری نمایشگاه‌های اصفهان واقع در پل شهرستان برگزار می‌شود.

در نمایشگاه امسال 94 مشارکت‌کننده فعال از استان‌های اصفهان، تهران، خراسان رضوی، فارس، قم، گلستان، مازندران، همدان و یزد و همچنین مشارکت‌کنندگانی از کشورهای ایتالیا و چین در 9 هزار متر‌مربع فضای نمایشگاهی حضور دارند.

شرکت‌های مذکور در زمینه‌های تجهیزات آبیاری، ماشین‌آلات، بازرگانی، مراکز علمی، خدمات کشاورزی و نشریات تخصصی فعالیت دارند.

اضافه شدن سالن چهارم به تعداد سالن‌های برگزاری نمایشگاه صنعت کشاورزی و تفکیک کامل بخش ماشین‌آلات و تجهیزات آبیاری از یکدیگر، تفاوت دوره چهاردهم نمایشگاه صنعت کشاورزی از دوره‌های پیشین خود است.

مراسم رسمی افتتاحیه نمایشگاه، ساعت 15 روز شنبه 7 آذر ماه با حضور مسئولان استانی و کشوری در محل سالن همایش محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان برگزار می‌شود تا مشارکت‌کنندگان این نمایشگاه برای 4 روز پر‌کار نمایشگاهی آماده شوند.

همچنین ساعت 9 تا 12 صبح روز 9 آذر‌ماه به عنوان ساعات ویژه بازدید متخصصان در نظر گرفته شده است. همچنین اعضای سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان‌های کشور با در دست داشتن کارت عضویت خود می‌توانند به صورت رایگان از این نمایشگاه بازدید داشته باشند.

اعلام برگزاری کارگاه‌های تخصصی در حوزه مکانیزاسیون و آب و خاک در روزهای نمایشگاه همراه با اعطای گواهینامه معتبر، اطلاع‌رسانی سراسری کشوری و نصب 160‌بنر اطلاع‌رسانی در تمامی نقطه‌های هدف و دورترین نقاط کشور و نیز ارتباط تنگاتنگ با انجمن‌ها و اتحادیه‌های فعال کشور در این زمینه از جمله دلایلی است که رغبت بسیار زیادی را برای بازدید متخصصان ایجاد کرده است.

در این راستا با توجه به هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام شده، 2 هزار نفر بازدیدکننده متخصص از هم‌اکنون بازدید از این نمایشگاه را در برنامه‌های خود قرار داده‌اند.

940 نفر از شهرستان‌های استان اصفهان، 600 نفر از استان‌های همجوار، 50 نفر از مدیران جهاد کشاورزی شهرهای مختلف کشور، 30 نفر از مدیران روابط عمومی سازمان‌های جهاد کشاورزی شهرها و استان‌های کشور و 30 نفر از مدیران روابط عمومی سازمان‌های نظام مهندسی کشاورزی استان‌ها و شهرهای کشور از جمله بازدیدکنندگانی هستند که برنامه بازدید آنان در روزهای برگزاری در دستور کار قرار گرفته است.

علاوه بر آن بازدید هیئت 45 نفره از شهرستان سرخه استان سمنان و هیئت 100 نفره از شهرکرد استان چهارمحال و بختیاری نیز برنامه‌ریزی شده است.