سرویس: سیاسی » دولت و مجلس 09:31 - دوشنبه 02 دی 1392

نماینده مردم اصفهان:

دیدار و دلگرمی از جریانی که آب به آسیاب دشمن می ریزند

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: اقدام هیئت پارلمانی در کشور اقدامی مداخله گرانه است و این بحث یه فرد به تنهایی نیست بلکه یک جریان است که آب به آسیاب دشمن می ریزند.

IMAGE633762823073867798

به گزارش خبرنگار صاحب نیوز از شرق اصفهان: دکتر حسن کامران دستجردی  نسبت به دیدار هیئت پارلمانی اروپایی با فعالان فتنه ۸۸  اظهار داشت: اقدام هیئت پارلمانی در کشور اقدامی مداخله گرانه است و این بحث یه فرد به تنهایی نیست بلکه یک جریان است که آب به آسیاب دشمن می ریزند.

وی به پاسخ همه مسئولین در این رابطه اشاره و بیان نمود: دیدار این هیئت دیدار با افراد معمولی نیست، این دیدار وصل به جریان است، جریانی که به تفکر و سیره امام (ره ) توهین کردند و شعار نه غزه نه فلسطین سر دادند، جریانی که آب را به آسیاب دشمن می ریزند و پیاده نظام دشمن هستند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس با توجه به ورود این افراد و دیدار با فتنه گران و دلگرمی دادن آنها گفت: ما نباید اجازه می دادیم که این اتفاق بیفتد و کسانی که اظهار می کنند که سفارت خانه باز است و نمی توانیم آدمها را ببینیم چه می کنند توجه داشته باشند که چطور ریگی را در آسمان می گیریم بنابراین این کار برای ما سخت نیست و باید مسئولین دعوت کننده پاسخ گو باشند.

همچنین بخوانید:

2 نظر در مورد “دیدار و دلگرمی از جریانی که آب به آسیاب دشمن می ریزند”

  1. بادصبا گفت:

    آقای کامران بهتره به فکر جاده دوبانده حسن اباد رامشه باش تا وزیر را استیضاح کنی کاری به فتنه گرها نداشته باش.

  2. ورزنه ای گفت:

    باسلام
    یه روز کامران میاد ورزنه…
    بعداز سخنرانی یکی از ورزنه ایها ایشون رو دعوت میکنه خونه ش
    بنده خدا واسه ناهار مرغ پخته بود ولی کامران میگه من از این غذاها نمیخورم…واسه من ماست باریدبخورم…

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.