سرویس: سیاسی » دولت و مجلس 08:40 - دوشنبه 02 دی 1392

نماینده شهر اصفهان

دیدار هیئت پارلمانی اروپایی با فعالان فتنه ۸۸ زنگ خطری برای کشور است

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: حرکت مجموعه پارلمانی غربی به عنوان زنگ خطری است که اگر ما بی دقتی کنیم و از ارزش های ایران حراست نکنیم و مراقب استقلال کشور نباشیم، غربی ها به سرعت به کشور ورود پیدا خواهند کرد.

92-1-20-01

به گزارش خبرنگار صاحب نیوز از شرق اصفهان: به دنبال اقدام هیئت پارلمانی اتحادیه اروپایی در دیدار با برخی محکومین حوادث ۱۳۸۸ در ایران دکتر مقتدایی نماینده مجلس شورای اسلامی در این رابطه اظهار داشت: اقدام انجام گرفته از طرف این گروه بی توجهی در دیپلماسی از جانب دستندرکاران قابل پی گیری است.

وی به اعتراضات مجلس در این زمینه اشاره و افزود: طی صحبت با معاون پارلمانی وزیر امور خارجه این نکته مورد تایید بنده بود که این کارها می تواند موضوع خیره سری نظام سلطه را افزایش دهد و از سوی دیگر استقلال کشور را در بسیاری از امور مورد خدشه قرار دهند به همین دلیل ما در عین حال که برخی از خطا های سهوی را باید ببخشیم در عین حال واکنش به حساسیت های زیادی را در رابطه با این موارد می بایست انجام داده تا مواردی مشابه به چنین اتفاقاتی رخ ندهد.

 نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: اقدام هیئت پارلمانی در برگزاری جلسات مخفی و پنهان خارج از عرف دیپلماتیک و فراخواندن سفیر یونان به سفارت خارجی و همچنین اعتراض متعاقب از سوی نهادهای رسمی می تواند تا حدی این موضوع را جبران کند اما همه مسئولین و دست اندر کاران و عمل کنندگان دقت کنند تا چنین رخ داده هایی در اینده شاهد نباشیم.

 دکتر مقتدایی به سخنان امروز رییس مجلس اشاره و بیان نمود: رییس مجلس امروز در پاسخ به پرسش نمایندگان و برخی تفکرات و اعتراضات مطرح شده صراحتا بر اینکه عملکرد هیئت پارلمانی عملکردی زشت و خارج از عرف دیپلماتیک بوده است تاکید کرد، در داخل کشور دستگاه و نهادی وجود ندارد که از این اقدام دفاع کند بلکه همه انها نسبت به این عمل اقدام کرده اند ولی جو عمومی این است که نباید بیشتر از حد خاصی این موضوع را در شرایط موجود بزرگ جلوه دهیم.

 نماینده مجلس در پایان این اقدام غربی ها را زنگ خطری برای ملت خوانده و گفت: حرکت مجموعه پارلمانی غربی به عنوان زنگ خطری است که اگر ما بی دقتی کنیم و از ارزش های ایران حراست نکنیم و مراقب استقلال کشور نباشیم و جایگاه و روزنه ای ایجاد کنیم، غربی ها به سرعت ورود پیدا خواهند کرد و به دنبال ان استقلال ما را نادیده می انگارند، بنابراین هوشیاری ما باید در همه زمینه ها وجود داشته باشد.

همچنین بخوانید:

یک نظر در مورد “دیدار هیئت پارلمانی اروپایی با فعالان فتنه ۸۸ زنگ خطری برای کشور است”

  1. رویش گفت:

    آقای دکتر بهتره به فکر مردم حوزه انتخابیه ات باشی که صورتشان را با سیلی سرخ نگه داشته اند. این بحث ها برای مردم نه آب می شود نه نان

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.