سرویس: اجتماعی » حوادث 22:52 - سه شنبه 03 آذر 1394

در حادثه عصر امروز رخ داد؛

مرگ دردناک کشاورز 60 ساله ورزنه ای/ مسئولان برای احداث کمربندی اقدام کنند

غروب امروز باز هم حادثه ای دردناک و مرگ یکی از کشاورزان شهر ورزنه به خاطر نبود جاده کمربندی در شهر رخ داد.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از ورزنه، متاسفانه باز هم حادثه ای دیگر منجر به جان باختن مرد زحمت کش خانه ای در دل ورزنه شد. در این حادثه که در جاده  ورزنه به حسن اباد رخ داد، یک دستگاه تریلی با موتورسکلت برخورد و راننده موتورسیکلت با موتور داخل کانال سقوط کرد. ابوالقاسم حاتمی کشاورز ورزنه ای که راننده موتور سیکلت بود بر اثر جراحت شدید و با وجود انتقال سریع به بیمارستان جان باخت.

IMG_1603

فرصت را از دست نداده و برای رفع مشکل اقدام کنید

متاسفانه عرض کم برخی جاده ها نظیر این جاده و نبود مسیر جایگزین، حوادث مشابه حادثه امشب را سبب شده است و مسئولان ذیربط هر چه سریعتر باید نسبت به رفع خطر کردن از این مسیرها که تردد بسیاری را در دل خود دارد اقدام کنند.

بیشتر حوادث از این دست و همچین تصادفات شاخ به شاخ ماشین های نقلیه سبک و سنگین به مراتب خانواده های بسیاری را در داغ عزیزانشان می نشاند و این در حالی است که اگر متولیان شهرها، به فکر چاره اندیشی برآیند، کم تر شاهد حوادثی از این قبیل هستیم.

IMG_1613

حادثه فرد یا زمان نخواهد شناخت

مسلما مسئولان باید با توجه به مشکلات موجود و همچنین ارائه راهکار مناسب، قدمی سازنده برای مردم شهر بردارند تا هرازگاهی شاهد حوادثی تلخ و دردناک در اثر تصادفات جاده ای نباشیم.
گاهی خواب آلودگی، دیر رسیدن اورژانس و صدها توجیه دیگر، برای کم شدن بار حادثه به میان آورده می شود و این در صورتی است که متولیان امر همیشه باید مشکلات را برانداز کرده و راه حلی مناسب ارائه دهند و همچنین نباید در همان لحظات داغ حادثه به دنبال مقصر باشیم و بعد از مدتی، همه چیز را فراموش کنیم، زیرا هدر دادن وقت و دست روی دست گذاشتن ها برای رفع خطر راه های بین شهری نیز مقصری دیگر در این بین است.

با حفظ آرامش و سپردن اقدامات لازم به دست مسئولان امر، انشالله بتوانیم از خطرات و مشکلات عبور کرده و شاهد این قبیل حوادث نباشیم.

IMG_1605 IMG_1617

 

 

 

یک نظر در مورد “مرگ دردناک کشاورز 60 ساله ورزنه ای/ مسئولان برای احداث کمربندی اقدام کنند”

  1. ورزنه این گفت:

    متاسفانه به خاطر محرومیت است. این جاده سال‌های گذشته هم قربانی گرفته است. در 20کیلومتری ورزنه جاده بصورت موج. است که سرعت بیش از 40کیلومتر منجر به واژگونی میشود.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.