اصفهان شرق

خط مقاومت با اتحاد کشورهای اسلامی تقویت خواهد شد

کدخبر: 82509
1394/09/03 در ساعت 13:37

مسئول بسیج جامعه زنان کشور در گفتگو با اصفهان شرق با اشاره به تدابیر حضرت امام خمینی(ره) و در تداوم راهشان حضرت امام خامنه ای مدظله العالی گفت: همواره ایران اسلامی بعد از انقلاب با تدابیر راهگشای رهبر زمان، مدافع فلسطین و قدس شریف بوده و در کنار جبهه مقاومت حرکت می کند.

مینو اصلانی با توجه به شکل گیری پویش مردمی قدس می آییم در سطح کشور، اظهار کرد: اعلام می کنیم که همواره در کنار مردم کشورهای اسلامی هستیم و برای رهایی قدس شریف باید حرکت جهانی شکل گیرد.

وی با محکوم کردن کشتارهای رژیم صهیونیسم با حمایت های آمریکای جنایتکار افزود: مردم از این رفتار ددمنشانه اسرائیل و آمریکا به ستوه آمده اند و با این حرکت مردمی در هفته بسیج نشان می دهند که پشت سر جبهه مقاومت می مانند.

مسئول بسیج جامعه زنان کشور تاکید کرد: مسلما مردم ایران اسلامی با اراده و بدون ترس تا آزادی قدس شریف می ایستند و جنایات استکبار را محکوم میکنند.

وی اتحاد را رمز شکست دشمن عنوان و گفت: علی رغم همه توطئه های خباثت آلودی که استکبار به جهانیان عرضه می کند، همه مردم ایران با اتحاد و یگانگی کشورهای اسلامی مقاومت را تقویت خواهند کرد.

اصلانی در پایان خاطرنشان کرد: خط مقاومت برای همیشه زنده و پویا خواهد بود و حرکت های مردمی نمونه ای از حمایت ملت ایران از این جبهه است.