اصفهان شرق

پویش «قدس می آییم» حرف دل جوانان ایران است

کدخبر: 82503
1394/09/03 در ساعت 12:08

فرمانده بسیج مستضعفین کشور در گفتگو با خبرنگار اصفهان شرق با اشاره به مقاومت مردم اصفهان در ۸ سال دفاع مقدس گفت: اصفهان شهر مقاومت در طول سال های گذشته تا امروز است و ۲۳ هزار شهید این شهر به همه ی ما پیام مقاومت و ایثار دادند.

سردار محمدرضا نقدی با توجه به برگزاری پویش مردمی قدس می آییم، اظهار کرد: اجرای این قبیل پویش ها در بین مردم نشان از شور و نشاط جوان های ایرانی است.

وی افزود: جوانان ایرانی همه عاشق حرکت به سوی بیت المقدس هستند و بارها این شعار را داده اند.

فرمانده بسیج مستضعفین با بیان این مطلب که جوانان همیشه در حمایت از جبهه مقاومت حرکت می کنند، گفت: پویش «قدس می آییم» حرف دل جوانان ایران است و بسیجیان همیشه در صحنه می مانند.

وی تاکید کرد: مسئولان بسیج و تک تک اعضای این رده، به درستی می دانند، چه وظیفه ای در قبال قدس و حمایت از مظلومان جهان دارند و در این راستا به خوبی ورود پیدا می کنند.

سردار نقدی با ذکر طرح های بسیج سازندگی در سازمان بسیج در زمینه ی کمک های ویژه در این عرصه تصریح کرد: به دلیل خشکسالی در شرق اصفهان، سال گذشته تسهیلات ویژه ای را به این منطقه از طریق بسیج سازندگی ارائه دادیم تا کمکی به مردم شرق اصفهان باشد.

وی در پایان با اشاره به ایجاد طرح های اقتصاد مقاومتی گفت: با ایجاد طرح های اقتصاد مقاومتی به همت بسیج سازندگی مناطق و سپاه امیدواریم بتوان طرح های خوبی را اجرا کنیم.