اصفهان شرق

تفکر بسیجی محکم‌ترین سد در مقابله با نفوذ دشمن است

کدخبر: 82470
1394/09/02 در ساعت 15:05

به گزارش اصفهان شرق؛ سردار غلامرضا سلیمانی ظهر امروز در جمع طلاب بسیج در مدرسه دارالحکمه اصفهان با گرامیداشت هفته بسیج و سالروز تشکیل بسیج طلاب و روحانیون اظهار داشت: رهبر انقلاب در جلسات علنی خودشان و در دیدار با کارگزاران و دلسوزان انقلاب اسلامی از خطر نفوذ سخن گفتند که بدون تردید تفکر بسیجی یکی از سدهای مستحکم در مقابل با نفوذ بیگانگان محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه کشور ایران یکی از کشورهایی است که به دلایل مختلف مورد طمع بیگانگان بوده است، افزود: اگر بخواهیم به سلامت از خطر نفوذ عبور کنیم، باید تفکر بسیجی در کشور حاکم شود تا ایران از خطرات بیگانگان مصون و محفوظ بماند.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) با بیان اینکه حاکم‌شدن تفکر بسیجی در کشور الزاماتی دارد، بیان کرد: اگر به پیشرفت‌های ظاهری دل‌خوش باشیم و به برخی از موفقیت‌های کوچک، دل ببندیم قطعاً ضرر می‌کنیم.

وی با بیان اینکه خطر فتنه یک موضوع ساده نیست و مسئله‌ای پیچیده و خطرناک است، تصریح کرد: در نهضت ملی شدن صنعت نفت ایران، مردم قیام کردند و نفت را از دست انگلیسی‌ها گرفتند اما خط نفوذ آن را به دست آمریکایی‌ها سپرد و ایران به یک متحد جدی برای رژیم صهیونیستی تبدیل شد.

سردار سلیمانی به چگونگی نفوذ رزمندگان اسلام در عملیات بیت‌المقدس اشاره کرد و افزود: در این عملیات رزمندگان اسلام به مواضع دشمن رخنه کردند و پس از چند روز مبارزه و جنگ این رخنه و نفوذ را گسترش دادند تا این عملیات به پیروزی رسید، امروز نیز دشمن می‌خواهد از طریق برجام و با نفوذ در کشور و جذب سرحلقه‌ها، نفوذ خود را گسترش دهد و به اهداف خود دست یابد.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) تصریح کرد: دشمن قصد دارد با استفاده از شرایط پس از برجام در قالب‌های مختلف از جمله اقتصادی و علمی به کشور نفوذ کند. اینکه با وارد کردن یک سری کالاهای ساده و کم‌اهمیت اقداماتی را انجام دهند، اقدامی فریب‌دهنده است.

وی بیان کرد: حفظ وحدت مردم، تربیت صحیح جوانان و دانش‌آموزان، خروج از حالت انفعالی و حمله به مواضع دشمن می‌تواند در مقابله ملت ایران با نفوذ دشمن کمک کند.

سردار سلیمانی گفت: یکی از رسالت‌های اصلی بسیج و روحانیت این است که با تبعیت از ولایت فقیه در همه صحنه‌ها حضور داشته باشند و دشمن را ناکام بگذارند.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) با اشاره به لزوم تشکیل جبهه نیروهای انقلابی در مقابله با خطر نفوذ، بیان کرد: نیروهای انقلابی به صورت کاملاً متحد و با قامتی استوار در مقابله با دشمن، باید ایستادگی و فتنه نفوذ را خنثی کنند.

وی با بیان اینکه هفته بسیج فرصتی برای یادآوری تدابیر بلند امام راحل و رهبر انقلاب است، افزود: بسیج یک تفکر است نه یک سازمان و محدودیتی به یک ارگان ندارد و متعلق به همه مردم است؛ بنابراین اگر این تفکر در میان مردم بیش از گذشته گسترش یابد بدون شک همواره ملت ایران پیروزه هستند.

منبع:تسنیم