سرویس: تولیدی » خبر پوششی 17:24 - یکشنبه 01 دی 1392

برگزاری همایش رضویون در هرند نوعی آزمایش و امتحان الهی است

آیت‌الله‌العظمی علوی گرگانی در دیدار با جمعی از خادمان آستان مقدس امامزاده اسحاق(ع) هرند برگزاری همایش رضویون در هرند را نوعی آزمایش و امتحان الهی دانست.

unnamed

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از هرند: آیت‌الله‌العظمی علوی گرگانی، از مراجع عظام تقلید در دیدار با جمعی از خادمان آستان مقدس امامزاده اسحاق(ع) هرند و مسئولان برگزاری همایش رضویون گفت: این همایش و سوگواره یک آزمایش و امتحان الهی است و هدف برگزاری این مراسم و مراسمی از این دست، افزایش معرفت و بصیرت دینی ماست.

در این دیدار، معظم‌له ضمن ابلاغ سلام گرم خود به مردم شرق استان اصفهان به ویژه مردم ولایت‌مدار شهر هرند، افزود: خداوند متعال در قرآن کریم می‌فرمایند «انسان‌ها به دو دسته تقسیم می‌شوند، گروه اول افراد شایسته و افرادی هستند که به دنبال حسنات و انجام کارهای خیردر دنیا هستند و اما گروه دوم افرادی هستند که جزء غافلین هستند، آنانی که از خلقت خود غافل و بی‌توجه بوده و دنیا را محل بازی قرار داده‌اند».

این مرجع تقلید کار خیر و شر را امتحان الهی دانست و بیان کرد: خداوند منان هم به وسیله کار خیر و هم کار شر، ما را می‌آزماید.

وی در ادامه در توصیه به خادمان آستان مقدس امامزاده اسحاق(ع) هرند، گفت: امید است در پرتو عنایات حضرت حق بتوانید در حسنات کوتاه نیامده و از انجام سیئات خوداری کنید.

مرجع جهان تشیع این مراسم معنوی را در راستای حرکت به سمت حسنات و دوری از سیئات قلمداد کرد و برنامه‌های جانبی این مراسم پرفیض از قبیل استقرار گروه سیار انتقال خون، برپایی مهد کودک و همچنین، برپایی نمایشگاه کتاب را در جهت ترویج امر به معروف و نهی از منکر دانست.

وی در پایان از همه برگزارکنندگان این همایش و سوگواره در شهر هرند تشکر و دعای خیر خود را بدرقه راه این خادمان کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.