سرویس: تولیدی » خبر پوششی 14:36 - جمعه 29 آبان 1394

امام جمعه شهر هرند:

بسیج در کار آبادانی دنیا؛ اما اهل دنیا نیست و این یک فرهنگ است

امام جمعه شهر هرند گفت: بسیج در طول انقلاب تلاشها و زحمات بسیاری داشته است و در کار آبادانی دنیا است اما اهل دنیا نیست و این یک فرهنگ است.

به گزارش اصفهان شرق؛ به نقل از روابط عمومی ستاد نماز جمعه شهر هرند حجت الاسلام والمسلمین سید حسین عمادی امام جمعه موقت در خطبه‌های اول نماز جمعه امروز شهر هرند ضمن توصیه نمازگزاران به تقوی گفت: تقوی یکی از دستورات خداوند متعالی است که هر بنده ای آن را انجام بدهد از خطرات دنیوی و اوخروی نجات پیدا خواهد کرد.

ایشان افزود: انسان باید از کناه بپرهیزد و می داند که گناه برای او ضرر و زیان دارد و مشکلاتی برایش به همراه خواهد آورد.

عمادی اظهار کرد: یکی از برنامه های که انسان ها باید داشته باشند این است که اخلاص در کارهایشان باشد و تنها برای خدا کار انجام بدهد. وی افزود: شیطان قسم یاد کرده است که بندگان خدا را گمراه خواهد کرد و تنها دسته ای که نمی تواند گمراه نماید کسانی هستند که کار و عملی را که انجام می دهند برای رضای خداست و در کار انها اخلاص وجود دارد.

ایشان اذعان کرد: اگر خلوص در کارهایمان باشد شیاطین جن و انس نمی توانند کنار انسان بمانند و مانع کار خوب بشوند.

امام جمعه موقت هرند گفت: کسانی که نماز برای تظاهر و ریا انجام می دهند هیچ کاری برای خدا نکرده اند.

حجت الاسلام و المسلمین عمادی امام جمعه موقت هرند در خطبه دوم نماز گفت: انقدر تقوی مهم است که برخطیب نمازجمعه واجب است در هر دو خطبه مردم را امر و توصیه به تقوی نماید.

وی افزود: تقوی انسان را به مقام و درجات بالا می رساند. اگر انسان بخواهد نزد خدا مقام و درجه ای پیدا کند باید در همه اوقات فقط از خدا بترسد و از کسی دیگر هراسی نداشته باشد و اگر بخواهد مورد نظر ائمه هدی (ع) قرار بگیرد باید تقوی داشته باشد و آنهای که محضر حضرت امام زمان (عج)رسیده اند تقوی داشته اندو ترس از خدا را شعار خود قرار داده اند.

عمادی روز 29 ابان سالروز شروع هفته بسیج را به تمام بسیجیان هشت سال دفاع مقدس تبریک و تهنیت عرض نمود و گفت: رهبر کبیر انقلاب (ره)در یکی از فرمایشتشان فرمودند بسیج لشکر مخلص خداست و در جای دیگر فرمودند ای کاش من هم یک بیسجی بودم.

امام جمعه موقت هرند با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در آذر ماه سال 92 گفت: ایشان فرمودند بسیج جمع فداکاری از مردم برای مردم است و تشکیل یک مجموعه ای در حرکت یک ملت مجاهد حضور در دفاع از کشور،علم و سازندگی و سیاست و فرهنگ درکمک به مستضعفان و درماندگان و تولید فناوری است.

ایشان گفت: مقام معظم رهبری فرمودند بسیج سیاسی است ولی سیاست زاد نیست. وی افزود: بسیج سیاسی کاری و جناحی نیست و بسیج مجاهد است و بی انظباط و افراطی نیست  بسیج در طول انقلاب تلاشها و زحمات بسیاری داشته است و در کار آبادانی دنیا است اما اهل دنیا نیست و این یک فرهنگ است.

عمادی در پایان به زائرانی که قصد رفتن به کربلا را در اربعین حسینی دارند توصیه نمود با توجه به شیوع بیماری وبا در کشور عراق دستورات و توصیه های بهداشتی را رعایت کنید تا دچار مشکل و بیماری نشوید

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.