سرویس: غیر تولیدی » نقلی 14:01 - جمعه 29 آبان 1394

همایش “20 ساله‌ها” ویژه دختران جوان در اصفهان برگزار می‌شود

دبیر کنگره ملی شهیده طیبه واعظی با اشاره به برگزاری همایش “20 ساله‌ها” ویژه دختران جوان در اصفهان گفت: این همایش پیام شهدا را به دختران جوان و نوجوان منتقل می‌کند.

به گزارش اصفهان شرق؛ عذرا حسینی درباره برگزاری «همایش 20 ساله‌ها» اظهار داشت: با توجه به اینکه شهیده «طیبه واعظی»، مبارزات خود را از 16 سالگی آغاز کرده و در سن 20 سالگی به شهادت رسیده است، این همایش، جامعه هدف خود را دختران نوجوان و جوان در این رده سنی قرار داده و بر این اساس برنامه‌‌ریزی‌های خود را انجام داده است.

وی تصریح کرد: هدف از برگزاری همایش 20 ساله‌ها، معرفی ویژگی‌های منحصر به فرد و شاخص شیهده واعظی در جایگاه یک دختر، همسر و یک زن به دختران جوان و نوجوان جامعه است.

دبیر کنگره ملی شهیده طیبه واعظی به حضور معصومه آباد در همایش« 20 ساله‌ها» اشاره کرد و گفت: ایشان نیز از دختران و زنان برجسته جامعه ما هستند که در سن 16 سالگی اسیر رژیم بعثی عراق و 20 سالگی آزاد شده‌اند.

وی افزود: سعی شده است در این همایش، دختران 20 ساله جامعه فعلی با دختران 20 ساله زمان‌های گذشته مقایسه و الگوی شاخص و موردپسند، معرفی و ارائه شود.

حسینی با بیان این‌که برنامه‌ریزی برای برنامه‌های کنگره شهیده واعظی از تیرماه آغاز شده است، اظهار داشت: از ابتدای شروع کار، مطالعات فرهنگی و علمی فراوانی انجام گرفته و تا پایان نیز ادامه داشته است.

وی از تالیف کتاب ویژه‌ای با عنوان «وقتی عشق می‌بارد»، برای همایش 20 ساله‌ها خبر داد و بیان کرد: این کتاب عاشقانه‌ای برای دختران امروز جامعه است که عشق را در قالب شهدای زن و به سبک آنها معرفی می‌کند.

دبیر کنگره ملی شهیده طیبه واعظی ابراز امیدواری کرد برگزاری این همایش بتواند، پیام انقلاب و زنان شهید را به نسل جوان منتقل نماید و گفت:  این همایش همچنین قصد دارد نقش شهدای زن در تمدن سازی اسلامی را معرفی نماید.

وی انتقال پیام شهدا به دختران جوان و نوجوان را از اهداف مهم همایش عنوان کرد و افزود: این پیام موارد مختلفی همچون رعایت حجاب، حیا و دیگر موارد را در خود جای داده است.

کنگره ملی شهیده «طیبه واعظی» در اصفهان با همایش «20 ساله‌ها» و با حضور معصومه آباد و حامد زمانی، دوم آذرماه از ساعت 13:30 تا 17 در سالن ورزشگاه پیروزی آغاز به کار می‌کند.

منبع:تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.