سرویس: غیر تولیدی » نقلی 07:01 - جمعه 29 آبان 1394

مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان:

30 هزار ویزا برای زائرین اربعین در اصفهان صادر شد

مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان گفت: تا عصر دیروز 30 هزار ویزا برای زائرین اربعین در اصفهان صادر شد.

به گزارش اصفهان شرق؛ غلامعلی زاهدی با اشاره به بازدید سفیر عراق در ایران از مرکز صدور ویزای زائرین اربعین در اصفهان اظهار داشت: برنامه بازدید از نمایندگی‌های موقت سفارت عراق در ایران در دستور کار سفیر عراق قرار دارد و براساس این برنامه شب گذشته سید ارجح الموسوی از دفتر نمایندگی سفارت عراق در ایران بازدید کرد.

وی با بیان اینکه در این بازدید چگونگی روند ویزای زائرین اربعین مورد بررسی قرار گرفت، گفت: سفیر عراق در ایران قول مساعد داد تا با همکاری‌های لازم، روند صدور ویزای زائرین اربعین در اصفهان تسهیل شود و همه ثبت نام کنندگان قطعی ویزای سفر را دریافت کنند.

مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان با اشاره به آمار ثبت نام کنندگان برای حضور در مراسم معنوی اربعین حسینی بیان کرد: براساس آمار اولیه بیش از 110 هزار نفر برای این سفر پیش ثبت نام کرده‌اند که البته آمار واقعی زمانی ارائه می‌شود که تعداد مراجعه کنندگان برای صدور ویزا قطعی شود.

زاهدی افزود: تعداد ویزاهای صادر شده تا عصر امروز به 30 هزار رسید که با توجه به قول مساعد سفیر عراق در ایران امیدوار هستیم همه ثبت نام کنندگان قطعی موفق به دریافت ویزا شوند.

وی با تأکید بر اینکه متقاضیان سفر به کربلا حتما باید گذرنامه و ویزا داشته باشند، گفت: درخواست ما از همشهریان این است که بدون ویزا به مرزها مراجعه نکنند و پیش از سفر حتما اقدام به دریافت گذرنامه و ویزا کنند.

منبع:تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.