سرویس: تولیدی » خبر پوششی 13:58 - یکشنبه 01 دی 1392

دیدار جمعی از خادمان آستان مقدس امامزاده اسحاق(ع) هرند با حضرت آیت الله العظمی وحید خراسانی

تعظیم شعائر خداوند از بهترین کارهاست

حضرت آیت الله العظمی وحید خراسانی در دیدار خادمان حرم گفت: بهترین کار تعظیم شعائر خداست و مصداق آن احیای امر آل محمد است.

IMAGE633789355319062500

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از هرند: جمعی ازخادمان آستان مقدس امامزاده اسحاق(ع)هرند و مسئولین برگزاری نهمین همایش و سوگواره رضویون به محضر حضرت آیت الله وحید خراسانی مشرف شدند که دراین دیدار معنوی حضرت آیت الله وحید خراسانی، مردمان خطه ی شرق اصفهان را مردمان مذهبی خوانده و فرمود: از دور دعای خیر خود را بدرقه شرکت کنندگان و برگزار کنندگان دراین همایش و سوگواره بزرگ رضویون می کنم.

این مرجع عالی قدر تشیع در ادامه افزود: حضور هیئتهای مذهبی را در کنار حرم حضرت اسحاق(ع) واقامه عزای حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) را رحمت و سعادتی معنوی دانسته که قدر و قیمتی برای آن نمی توان گذاشت. وی در ادامه بیان کرد: سعی کنید این توفیق و خدمتگزاری از شما سلب نگردد، چرا که این شعائر تنها با تقوا و ارتباط قلبی تنگاتنگ با امام زمان(عج) حفظ می شود.

توصیه اکید ایشان در جمع خادمان چنین بود: قرآن و عترت دو یار جدا نشدنی هستند که می توانند راه گمشده را به مردم نشان دهند و شما هم تلاوت روزانه قرآن را فراموش نکنید و هر روز این تلاوت را به وجود نازنیین امام زمان(عج) هدیه دهید تا انشا الله شافع و مددکار شما باشند.

ایشان در پایان ابراز امیدواری کرده که امید است امسال همچون سنوات قبل با توکل بر خداوند متعال و توسل به ائمه اطهار  بویژه علی ابن موسی الرضا(ع) برشکوه این انجمن افزوده گردد.

شایان ذکر است که پیش از این حسینی به نمایندگی از خادمان آستان مقدس امامزاده اسحاق(ع) هرند، دقایقی به ایراد سخن پرداخته و شرق اصفهان را خطه ولایتی بیان کرد و گفت : سالها است که آستان مقدس امامزاده اسحاق(ع) هرند توفیق میزبانی مردمان این خطه را در طول سال و بویژه در سالروز شهادت آقا امام رضا(ع) دارد و به  بیان مختصری از این همایش و سوگواره در سالهای گذشته پرداخت.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.