اصفهان شرق

ساعت کاری دفاتر صدور ویزا 12 ساعته می شود/یک میلیون و 200 هزار نفر در سامانه سماح ثبت نام کرده اند

کدخبر: 82082
1394/08/28 در ساعت 10:16

به گزارش اصفهان شرق؛ سعید اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت کشور در حاشیه سفر وزیر کشور به شهرستان مهران که به منظور بازدید از آخرین وضعیت زیرساخت های این شهرستان برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی صورت گرفته مستقر در مرز مهران اظهار داشت:روزانه کمتر از 40 هزار ویزا صادر می شود که با توجه به مدت زمان باقی مانده تا اربعین حسینی این میزان نمی تواند پاسخگوی زائران باشد.

 

وی افزود:دفاتر صدور ویزا حداقل روزانه باید بیش از 120 هزار ویزا صادر کنند و این مقدار ویزا درحال حاضر یک سوم نیاز متقاضیان است.

 

اوحدی ادامه داد: ساعت کاری دفاتر صدور ویزا هم اکنون 5 ساعته می باشد و درتلاش هستیم تا این میزان را به 12 ساعت افزایش دهیم.

 

رئیس سازمان حج و زیارت کشور در ادامه و در پاسخ به سوالی در خصوص میزان ثبت نام زائران در سامانه سماح عنوان کرد:تاکنون بیش از یک میلیون و 200 هزار نفر در سامانه سماح ثبت نام کرده اند.

 

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور و سعید اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت کشوربه منظور بررسی وضعیت مرزهای این استان در حوزه زیر ساخت های اربعین و اقدامات انجام شده برای تردد زائران به استان ایلام وشهرستان مرزی مهران سفر کرده اند.

منبع:راه دانا