سرویس: غیر تولیدی » نقلی 08:08 - پنجشنبه 28 آبان 1394

واکنش نایب رئیس فدراسیون به شایعه سرطان کی روش

نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: من هم معده‌ام ناراحت است و شیمیایی هستم و ده‌ها بیماری دارم، آیا من هم سرطان دارم؟!

به گزارش اصفهان شرق؛ شایعه عجیبی در رسانه‌های ایجاد شد که حکایت از آن داشت که کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران به سرطان معده مبتلا شده است و در همین خصوص و چند مورد دیگر پیرامون تیم ملی با محمود اسلامیان، نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفتگویی را انجام دادیم که متن آن را در زیر می‌خوانید:

فارس: شایعه شده است که کی‌روش به بیماری سرطان معده مبتلا شده است، این خبر درست است؟

خیر، این اخبار کذب محض است و تعجب می‌کنم که این خبرها چرا منتشر می‌شود و چرا برای این بنده خدا یک خبر درست می‌کنند. چه کسی این موضوع را گفته و این خبرسازی را انجام داده است؟ من از این رفتارها تعجب می‌کنم و اصلاً این خبرها حرفه‌ای نیست. ضمن اینکه نباید اسرار بیماران را فاش کرد و هیچ رسانه‌ای در دنیا این کار را انجام نمی‌دهد و یک بار دیگر می‌گویم که این خبر کذب و غلط است.

فارس: چنین خبری پس از برتری پر گل تیم ملی مقابل گوآم و بحث استعفای کی‌روش کمی عجیب بود.

آیا این نحوه تشکر از کی‌روش است که توانست با 6 گل گوآم را شکست دهد و این طور از زحمات او تشکر می‌کنیم؟ واقعاً این رفتارها درست نیست و نباید زحمات کی‌روش را نادیده گرفت.

فارس: حتی شایعه شده است که کی‌روش به خاطر بیماری دو روز اول تمرینات تیم ملی را پشت درهای بسته اعلام کرد.

این طور نیست و در عکس‌هایی که فدراسیون فوتبال منتشر کرد کی‌روش در همان دو روز هم حضور داشت و تمرینات را زیرنظر گرفت، البته من هم معده‌ام ناراحت است و شیمیایی هستم و ده‌ها بیماری دارم، آیا این بدان معناست که من هم سرطان دارم. این چه صحبت‌هایی است. از قول من گویید این نحوه تشکر کردن از زحمات یک مربی است؟

فارس: گفته می‌شود کی‌روش از چین پیشنهاد قابل توجهی دارد.

در این مورد نمی‌دانم، اما او با ما قرارداد دارد، البته کی‌روش مربی موفقی است و این طبیعی است که چنین پیشنهاداتی به‌دست او برسد.

فارس: آیا فدراسیون فوتبال هم‌چنان از کی‌روش حمایت می‌کند؟

ما به‌عنوان هیأت رئیس فدراسیون امروز در جلسه‌ای که داشتیم او را مورد تأیید قرار دادیم و بهتر است کسانی که منتقد او هستند، عملکردش را هم ببینند که چگونه با یک سری جوان توانسته است، نتایجی در شأن تیم ملی ایران بگیرد.

*: وضعیت فعلی را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

در هر صورت فکر می‌کنم این داستان جدیدی است که برای او درست کرده‌اند.

*اما برخی رسانه‌ها نوشته‌اند کی‌روش خودش این داستان‌ها را درست می‌کند تا از فدراسیون امتیاز بگیرد.

خیر، این طور نیست و بی‌خود و بی‌جهت این حرف‌ها را می‌زنند و این اظهارات دروغ است.

&: به‌عنوان سؤال پایانی. حتی گفته می‌شود کی‌روش از شما خواسته است تا در جلسه امروز حاضر شوید تا بابت خواسته‌های او از جمله مرخصی که می‌خواهد، از رئیس فدراسیون ضمانت بگیرد.

– این طور نیست. در هرصورت اجازه دهید روال جلسه فردا به کدام سمت پیش می‌رود.

منبع:فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.