سرویس: تولیدی » گفتگوی تلفنی 17:17 - چهارشنبه 27 آبان 1394

همراه با زائران اربعین؛

کمک 300 میلیون ریالی شرق اصفهانی ها به مراسم اربعین در کربلا

کمک های ارسالی برای برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم اربعین از سوی مردم شرق اصفهان حدود 30 میلیون تومان است.

به گزارش اصفهان شرق، در طول تاریخ زیارت اربعین سفارش شده و مردم هر ساله تلاش می‌کنند در این روز به زیارت امام حسین (ع) بروند. ثوابی بالاتر از زیارت امام حسین (ع) نیست به همین دلیل شیعیان در تمامی نقاط جهان برای زیارت امام سومشان عازم کربلا می‌شوند. خدمت به خلق الله نیز از جمله کارهایی است که بیشترین ثواب را داشته و در احادیث و روایات بارها به آن تاکید شده است.

اربعین حسینی رستاخیز عظیمی است که در دنیا شبیه و مانند ندارد. 20 میلیون نفر برای بزرگداشت شهیدانی که 14 قرن پیش برای مبارزه با ظلم و ستم و حفظ عزت و شرف به جانفشانی پرداختند با پیاده روی از راه دور و نزدیک به سوی مرقد آن‌ها حرکت می‌کنند.

افراد ناتوان و معلول نیز با آن‌ها همراهی دارند و این بزرگ‌ترین نمایش فداکاری و قدرت در راه عزت و شرف است و در یک کلام می توان گفت، همه باید از این زمان و فرصت مهم نهایت بهره برداری را ببرند.

به همین منظور مردم همیشه در صحنه شرق اصفهان هرساله در کاروان های جمعی حضور خود را در همایش عظیم حسینی به ثبت می رسانند و امسال با شکوه تر از سال قبل کمک های نقدی و غیر نقدی خود را در حسابی به شماره عشاق اربعین حسینی واریز کردند.

حاج مهدی یکی از افرادی بود که در این ثواب نقش داشت و به دلیل راضی نشدن گفتگوی تصویری، ما هم به نام کوچک وی اکتفا می کنیم.

وی که شوق کربلا در چشمانش موج می زد گفت: کمک به زائران حسینی در اجتماع عظیم و میلیونی اربعین یک لطف الهی است، خصوصا اینکه همه برای هدفی مشترک و فراخوانی بزرگ عاشورایی جمع شده اند.

حاج مهدی با صدایی لزران از حادثه عاشورا برایمان گفت و خدمت به زوار را افتخاری بس بزرگ و ارزشمند تلقی کرد.

وی از کمک همه بخش های شرق اصفهان اعم از جلگه، براان، جرقویه، کوهپایه و بن رود خبر داد و تصریح کرد: همه مردم در راه آرمان و اعتقاد و همچنین عشق به شهدای کربلا در صحنه حاضر می شوند و حتی برخی با تقدیم یک بسته پولکی برای شیرین کردن زائران کمک می کند.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.