سرویس: تولیدی » گفتگوی تلفنی 17:10 - دوشنبه 25 آبان 1394

دبیر هیات فوتبال شهرستان اصفهان:

کارگاه روانشناسی فوتبال پایه و جوانان شرط ورود به فعالیت ورزشی شهرستان است

جعفری هرندی گفت: روانشناسی فوتبال در پایه جوانان و نوع برخورد با این بازیکنان از دید کارشناسان از مستلزمات ورود مربیان و سرپرستان به این رده سنی است.

دبیر هیات فوتبال شهرستان اصفهان در گفتگو با اصفهان شرق با اشاره به همکاری دانشگاه آزاد اصفهان در عرصه کارگاهی گفت: اولین کارگاه یک روزه روانشناسی و تمرینات ویژه فوتبال پایه و جوانان با همکاری و مساعدت دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان و دانشکده ورزش این دانشگاه در خصوص اولویت بندی به اهمیت ورزش برگزار می شود.
جعفر جعفری هرندی بها دادن به پتانسیل ورزشی شرق اصفهان را یکی از اهداف این برنامه عنوان و اظهار کرد: با توجه به لزوم نگاه ویژه به رده های سنی و پتانسیل بالای بازیکنان در منطقه شرق اصفهان و همچنین نظارت ویژه بر نحوه برگزاری مدارس فوتبال در شهرستان اصفهان بر آن شدیم که این کارگاه را به صورت ویژه اجرا کنیم.
وی افزود: اهمیت این موضوع برای همه دوستداران ورزش مشخص است و امیدواریم که بتوانیم در این کارگاه با حضور مربیان مطرح اصفهان از جمله امین محمد نژاد و همچنین اساتید شایسته در اصفهان از جمله استاد میرحسینی برنامه دقیقی و جلسه مفیدی را طراحی کنیم.
جعفری در ادامه با اعلام زمان اجرای کارگاه گفت: این کارگاه ویژه آقایان و خانم های فعال در رده سنی پایه است و مربیان رده های سنی پایه  و جوانان نیز باید در این کارگاه شرکت کنند.

وی زمان برگزاری این کارگاه را جمعه 29/آبان /94 اعلام کرد و افزود: هرگونه فعالیت در شهرستان اصفهان از این پس در رده های پایه و مدارس فوتبال فقط بر اساس حضور در این کارگاه خواهد بود.

گفتنی است، با همکاری هیات فوتبال شهرستان اصفهان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان کارگاه روانشناسی و تمرینات ویژه فوتبال پایه و جوانان برگزار می شود.

مدارک لازم  جهت ثبت نام در دوره روانشناسی و تمرینات ویژه پایه و جوانان
1 – فتوکپی شناسنامه و کارت ملی یک برگ
2- دو قطعه عکس 3*4 جهت گواهی شرکت در کارگاه
3- در صورت داشتن مدرک مربیگری فتوکپی این مدرک یک برگ

4- واریز مبلغ 250000 ریال به حساب 1184692163 نزد بانک ملت به نام هیات فوتبال شهرستان اصفهان

جهت اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 09133051450 توسل مسول واحد پایه و جوانان هیات فوتبال شهرستان اصفهان تماس حاصل فرمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.