سرویس: اجتماعی » حوادث 14:22 - یکشنبه 24 آبان 1394

فرمانده انتظامی استان اصفهان:

افزایش دو برابری پلیس در حاشیه زاینده‌رود /معتقدیم برخی از کمپ های ترک اعتیاد فقط دکان است

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: با توجه به جاری شدن آب در زاینده رود و افزایش حضور شهروندان در حاشیه زاینده رود برای تامین امنیت، تعداد نیروهای پلیس به دو برابر شد.

به گزارش اصفهان شرق؛ به نقل از صاحب نیوز، سردار غلامرضا آقاخانی در نشست خبری خود با اصحاب رسانه در توضیح و تشریح اقدامات صورت گرفته از سوی پلیس استان گفت: با توجه به جاری شدن آب در زاینده رود و افزایش حضور شهروندان در حاشیه زاینده رود به منظور تامین امنیت، تعداد نیروهای پلیس دوچرخه سوار و عناصر اطلاعاتی را به دو برابر افزایش دادیم.

وی بیان کرد: استان اصفهان در تشکیل شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدربه ریاست شخص استاندار اصفهان توانسته است رتبه نخست را در کشور کسب کند، حساسیت و جدیت استاندار برای پیگیری موضوع مبارزه با مواد مخدر در این امر قابل تقدیر است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان تاکید کرد: برهمین اساس مجموعه پلیس استان اصفهان برنامه های خاصی را در راستای جمع اوری معتادین کارتن خواب و توزیع کنندگان مواد مخدر خرد در محلات پیش بینی و بدین منظور اکیپ های خاصی را طراحی کرده است.

وی تصریح کرد: برخود جدی با متخلفین راهنمایی و رانندگی، کشف حجاب، خودروهای دور دور، مزاحمین نوامیس از دیگر اولویت های پلیس استان در روزهای اتی است، همچنین اجرا و آغاز رزمایش پلیس راهور برای آمادگی همه جانبه طرح زمستانی برنامه دیگر پلیس است.

آقاخانی در پاسخ به یکی از خبرنگاران پیرامون وجود برخی از کمپ های ترک اعتیاد و نتیجه بخش نبودن انها گفت: طبق گزارشات رسیده به من که حاصل بازرسی و بررسی برخی از کمپ های ترک اعتیاد است، معتقدم که بعضا مشاهده می شود که کمپ های ترک اعتیاد دکانی بیش نیست و با هدف درآمدزایی ایجاد دشده است.

وی برخورد جدی با موتورسیکلت سواران متخلف در سطح شهر اصفهان را جز اولویت ها دانست و افزود: براساس طرحی که در روزهای گذشته با جدیت پیگیری شد کاهش ۱۰ درصدی را در تلفات و ضربه مغزی موتورسواران شاهدیم.

 

فرمانده انتظامی استان اصفهان ابراز کرد: مجموعه پلیس استان برای فراهم کردن مقدمات سفر زائرین اربعین به کربلای معلا هماهنگی های لازم انجام شده و آمادگی همه جانبه داریم، امیدواریم بتوانیم بستر لازم را برای زائرین اربعین فراهم سازیم.

وی به همکاری بسیار قابل قبول مردم و هیئت های مذهبی در ماه محرم با پلیس اشاره و عنوان کرد: دراین زمان هیچ گونه تخلف و ترافیکی را شاهد نبودیم و این ماحصل همکاری فی مابین مردم و پلیس بوده است.

آقاخانی ساماندهی و ابلاغ دستور العمل شبکه بهداشت به چایخانه ها به منظور جمع آوری قلیان ها از دیگر اقدامات عنوان کردو افزود: شناسایی و برخود جدی با خودروهای مزاحم نوامیس طبق نظر فرمانده انتظامی کشور در دستور کار قرار گرفته است که به جد توسط پلیس در حال پیگیری است.

وی نسبت به برخی از شهروندان اصفهانی که اقدام به بیرون آوردن سگ های زینتی در سطح معابر و خودورهای خود می کنند، هشدار و تذکری جدی داد و گفت: این نوع حرکت کاملا غیرقانونی است و برخورد با آنها وظیفه پلیس است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان تاکید کرد: واحدهای گشت امنیت اخلاقی به منظور ساماندهی وضعیت حجاب و عفاف ۵۰ درصد افزایش می یابد، همچنین در روزهای اخیر محموله ۲۴۵ کیلوگرمی مرفین کشف و شناسایی شده است.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.