سرویس: سیاسی » انتخابات 10:40 - یکشنبه 24 آبان 1394

همزمان با چهارمین دوره انتخابات شورای شهرستان؛

نماینده بهارستانی بر صندلی ریاست شورای شهرستان اصفهان تکیه زد/ لزوم وحدت پرهیز از مسائل حاشیه ایست

در جلسه امروز انتخاب هیئت رئیسه چهارمین دوره شورای اسلامی شهرستان اصفهان علی بهرامی نماینده شورای اسلامی شهر بهارستان ریاست شورای شهرستان را از صفرعلی عرب زاده نماینده شورای اسلامی شهر زیار تحویل گرفت.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از جرقویه سفلی، طی جلسه امروز در فرمانداری اصفهان، با حضور 17 عضو از 21 عضو شورای اسلامی شهرستان اصفهان انتخابات  تعیین هیات رئیسه این شورا برگزار و علی بهرامی از بهارستان با 16 رای بر کرسی ریاست این شورا تکیه زد و عباس جلالی از تودشک با 16 رای نایب رئیس شد.

در ضمن، آقایان مجتبی جابر و مجید عسکری نمایندگان شهر ورزنه و بخش مرکزی به ترتیب با 17 و 16 رای به عنوان منشی انتخاب شدند.

حاج رسولی ها یکی از دو نماینده شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن بزرگداشت 25 آبان روز ایثار اصفهان، با ارائه گزارشی از اقدامات و پیگیری های خود در دوره های گذشته و تاکید بر ضرورت سپردن اختیارات بیشتر به شوراهای اسلامی گفت: ساختار شورای اسلامی قابل مقایسه با دولت و مجلس نیست و کارهایی که برنامه ریزی، تصمیم گیری و نظارت آن به شورا های اسلامی واگذار شود با سرعت بیشتر و هزینه کمتر انجام می شود.

وی با اشاره به مشکلات حمل و نقل در شهر و شهرستان اصفهان پیشنهاد داد: با پیشنهاد دولت و تصویب مجلس 10 درصد قیمت سوخت برای ساماندهی حمل و نقل عمومی شهرها و روستا ها اختصاص داده شود و این موضوع در بودجه سال 1395 و برنامه ششم توسعه دیده شود.

قادری نماینده شورای بخش کوهپایه نیز از برخی اقدامات و جلسات قبل از این جلسه برای هاهنگی جهت تعیین هیات رئیسه انتقاد کرد که با واکنش سایر اعضا مواجه شد.

علی بهرامی که توانسته بود با رای اعضا ریاست شورا را بر عهده بگیرد، ضمن تشکر از حسن اعتماد دوستان و زحمات آقای عرب زاده رئیس سابق این شورا، افزود: هدف همه اعضا خدمت دهی در راستای بررسی مشکلات منطقه است و امیدواریم با همکاری صمیمانه همه اعضا بتوانیم به مردم شهر و شرق اصفهان خدمات ارزنده ای ارائه دهیم.

وی با انتقاد از بلاتکلیفی شورای اسلامی شهرستان از لحاظ جا و مکان و امکانات گفت: لازم است فرمانداری اصفهان با تامین مکان مناسب و در شان این شورا و تجهیز آن زمینه لازم را برای اجرای وظایف و دست یابی شورای شهرستان به اهداف مورد نظر فراهم نماید.

رئیس شورای شهرستان اصفهان با تاکید بر لزوم حفظ وحدت بین اعضا و پرهیز از مسائل حاشیه ای تصریح کرد: اگر آوازه خوبی از شورای شهرستان و خدمات آن بلند شود به اسم همه خواهد بود و اگر شورا خراب شود همه در آن سهیم هستند و فقط رئیس و هیات رئیسه زیر سوال نمی رود، بنابر این باید همه دوستان در جلسات، کمیسیون ها و دیدارهایی که با مسوولان برگزار می شود، حضور فعال و پر بار داشته باشند تا اهداف مورد نظر تحقق یافته و مشکلات مردم بر طرف شود.

لازم به ذکر است، جلسه بعدی این شورا با هدف تعیین اعضای کمیسیون ها در اوایل آذرماه برگزار شود.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.